پرسپولیس تهران در ضربات پنالتی راه آهن را شکست داد و به جمع 8 تیم برتر جام حذفی رسید.اما آنچه به بحث کاربران خبرآنلاین بدل شد ادامه سیاست پخش نشدن بازی های فوتبال بود.

به جز هواداران و مخالفان دو تیم پرسپولیس و استقلال که طبق معمول در این خبرها برای هم کری می خوانند, گروه دیگری از کاربران  نسبت به ادامه روند پخش نشدن دیدارهای فوتبال واکنش نشان دادند. انتقاد از تلویزیون , مهمترین نکته در این میان بود؛ یکی از کاربران در این  زمینه نوشت:صدای ما رو برسونید به مسوولین.ما می خواهیم فوتبال ببینیم.

کاربر دیگری هم که نشان می داد هوادار دو آتشه قرمزها است نوشت:اخه چرابازی پرسپولیس رانشان نمی دهیدگناه ماچیه که عاشق پرسپولیسیم؟
یکی از کاربران هم که علاقه زیادی به پیگیری این بازی داشته است نوشت که این بازی را لحظه به لحظه از اينترنت دنبال كرده است.در مقابل کاربری که دل خوشی از اینترنت نداشت نوشت که هزار بار سایتها رو رفرش کرده است. اوبازی پرسپولیس را هیجان زندگی اش توصیف کرده که فعلا صداو سیما آن را نابود کرده است.بخش سوم کامنت ها هم تحلیل مربیگری علی دایی و درخشان بود. در مقابل کسانی که درخشان را مربی در اندازه پرسپولیس نمی دیدند, هواداران این  مربی سوال می کردند در روزهایی که این تیم با مربیگری دایی مدام می باخت این هواداران چرا ساکت بودند؟


مجموعه کامنت های این خبر را اینجا ببینید.
/17212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382630

برچسب‌ها