میزان نوشت:

دادگاه رسیدگی به اتهامات روزنامه تهران امروز، نشریه افکار، ورزشی گل و زنان امروز در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی کشکولی و با حضور اعضای هیئت منصفه مطبوعات برگزار شد.

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات گفت: نشریه تهران امروز به اتهام انتشار حکم غیر قطعی دادگاه با اکثریت آراء مجرم شناخته و با اکثریت آراء مستحق تخفیف دانسته شد.

علی اکبرکسائیان گفت: نشریه افکار نیز بابت نشر مطالب خلاف واقع به اتفاق آراء مجرم شناخته شد و بابت فعالیت تبلیغی علیه نظام با اکثریت آراء مجرم شناخته شد.همچنین هئیت منصفه مطبوعات استان تهران با اکثریت آراء متهم را مستحق تخفیف ندانست.

او ادامه داد: نشریه ورزشی گل بابت نشر مطالب خلاف واقع به قصد اضرار به غیر با اکثریت آراء مجرم شناخته و با اکثریت آراء مستحق تخفیف دانسته شد.

سخنگوی هیئت منصفه مطبوعات همچنین بیان کرد: نشریه زنان امروز نیز به اتهام استفاده ابزاری از تصاویر زنان با اکثریت آراء مجرم شناخته و با اکثریت آراء مستحق تخفیف دانسته شد.

 

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    3 1
    خیلی باحال بود، مجرم شناخته و با اکثریت آراء تخفیف داده شد
  • بی نام A1 ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    6 3
    استفاده از خانمهای بزک کرده و پر عشوه به عنوان گوینده خبر تلویزیون استفاده ابزاری نیست؟ همینطور استفاده از زنان با آرایشهای غلیظ برای تبلیغ کف ساب زمین و غذای آماده غیرقابل مصرف و ... بعد نشریه ای مثل زنان امروز لابد برا انتشار تصویر خانم بهبهانی روی جلد از تصاویر زنها استفاده ابزاری کرده...نشریه ای که داره تلاش میکنه به بطن زندگی زن ایرانی وارد بشه و جدا از نگاههای فرمایشی و دستورات از بالا و پایین و چپ و راست به مسائل زنان نگاه تخصصی داشته باشه داره از تصاویر زنها استفاده ابزاری میکنه؟ انصاف این هیات منصفه ها جای تقدیر و تشکر داره واقعن
  • بی نام IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    8 0
    نمیدونم چرا این کمیته نظارت بر مطبوعات که با همه اینقدر سفت و سخت برخورد میکنه با کیهان همش مماشات میکنه؟؟؟؟؟
  • بی نام EU ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    7 0
    چراکیهان به جرم اتهام وشایعه پراکنی هیچ وقت مجرم شناخته نمی شود
  • بی نام A1 ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    5 0
    جلل خاااااااالق