نماینده کشورمان در رشته تنیس با ویلچر موفق به شکس حریف خود شد و کارش را با پیروزی آغاز کرد.

به گزارش خبرتگار اعزامی خبرگزاری خبرآنلاین به بازی های پاراآسیایی اینچئون؛ محمدرضا یعقوبی نماینده تنیس با ویلچر ایران در نخستین دیدار خود درچارچوب بازی های پاراآسیایی مقابل نماینده اندونزی به پیروزی رسید و به مرحله بعد راه پیدا کرد.  

یعقوبی این بازی را با نتیجه ۲ بر صفر (6- 1 . 6-4) به سود خود خاتمه داد و راهی مرحله بعد شد. حریف اندونزی یعقوبی، سعی داشت با سرعت دادن به بازی، برنده شود اما نماینده کشورمان به خوبی بازی را کنترل کرد و با چند ضربه تکنیکی، از سد حریف گذشت. او باید در روز دوشنبه، حریف کره ای را مقابل خوب داشته باشد. 

یعقوبی در پایان بازی خود به ما گفت: دیدار دشواری داشتم. حریف اندونزی قصد داشت با ارسال توپ های بلند به هدفش برسد ولی تجربه به کار بردم و با قدرت ایرانی توانستم از این حریف عبور کنم. او در مورد حریف بعدی خود از کشور کره جنوبی نیز گفت: بازی سخت و دشواری در پیش دارم ولی به لطف خدا سعی می کنم از سد حریفم بگذرم. 

در ادامه این بازی ها، دومین نماینده کشورمان حسین ممی پور نیز روز دوشنبه با یک حریف کره ای دیدار خواهد کرد. ممی پور صاحب رنکنیگ 45 جهانی است و امیدهای زیادی دارد تا به پیشرفت تیم ایران در رشته تنیس با ویلچر کمک کند. 

 

حضور تنیس با ویلچر در کاروان غدیر، اتفاق مهمی است زیرا در رشته تنیس، حرف زیادی برای گفتن در آسیا نداریم اما در تنیس با ویلچر امکان کسب مدال برای ایران وجود دارد. 

در این رقابتها ۲۱ تنیس باز از کشورهای کره جنوبی چین زاپن پاکستان سریلانکا مالزی اندونزی عراق چین تایپه و ایران شرکت دارند و با یکدیگر مصاف می کنند.

 

252  41 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =