۰ نفر
۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰

ایسنا نوشت:

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از انسداد موقت محور هراز و بارش باران در محورهای 10 استان کشور خبر داد.

سرهنگ محمد حسین حمیدی درباره آخرین وضعیت ترافیکی در کشور گفت: در حال حاضر تردد در اکثر جاده‌های کشور بدون مشکل و گره خاصی انجام می‌شود و همان طور که از قبل نیز اعلام شده بود محور هراز در استان‌های مازندران و تهران از بیست و پنجم مهرماه تا دهم آبان ماه هر روز از ساعت 22 تا چهار صبح به منظور انجام عملیات نصب سیستم روشنایی تونل شماره 4 مسدود می‌شود.

او گفت: البته این انسداد موقت در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و ایام تعطیل لحاظ نخواهد شد.

حمیدی همچنین از انسداد باند شمالی محور کرج چالوس از ساعت 14 امروز تا ساعت یک بامداد فردا خبر داد و گفت: این محور از محدوده میدان امیرکبیر تا مرزن آباد بسته خواهد شد.

او ادامه داد: همچنین از ساعت 17 تا ساعت یک بامداد تردد کلیه وسایل نقلیه از محدوده دزبن به سمت کرج به صورت یکطرف انجام خواهد شد.

او در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها نیز گفت: برابر آخرین اخبار و گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک در اکثر محورهای استان‌های قزوین، البرز، زنجان، همدان، چهارمحال بختیاری، کرمانشاه، خوزستان، سمنان و مرکزی بارش باران گزارش شده است و در برخی از محورهای استان تهران نیز شاهد بارش پراکنده باران بوده‌ایم براین اساس توصیه می‌شود رانندگان هنگام تردد در این جاده‌ها قوانین و مقررات مربوط به رانندگی در شرایط بارانی را رعایت کنند.

به گفته رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، در سایر محورهای مواصلاتی مشکل ترافیکی و پدیده جوی خاصی گزارش نشده است.

حمیدی با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امداد رسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =