مذاکرات هسته ای به مرحله نهایی چانه زنی ها رسیده است.ظریف وزیر امور خارجه در گفت وگو با خبرنگاران نکاتی در این خصوص گفت.

وزیر امور خارجه کشورمان با تایید برخی پیشرفت ها در مذاکرات وین گفت: ۵+۱ باید دیدگاه جدی تری درباره لغو تحریم ها داشته باشد. دیگر اظهارات ظریف  را اینجا ببینید.

شب‌ گذشته در خیابان مهرداد اصفهان به یک خانم جوان اسیدپاشی شد.به گفته شاهدان عینی و کسبه این خیابان، زن جوان در حالی که سوار بر خودروی سمند خود بود توسط مهاجمان ناشناس موتورسوار مورد اسیدپاشی قرار گرفت.این حادثه زمانی اتفاق افتاد که از چندی پیش تاکنون در شبکه‌های اجتماعی مطالبی با محتوای اسیدپاشی به زنان بی‌حجاب در اصفهان منتشر شده است. اینجا را ببینید. 
اسماعیلی خبرنگار اعزامی به بازیهای پارا آسیایی گزارشی از اولین مواجهه با کشور مدرن و صنعتی کره جنوبی، کشور تکنولوژی و اینترنت پرسرعت نوشته است. متن این گزارش را اینجا ببینید.

ملی پوشان ایران صبح روز پنج شنبه به ایران بازگشتند.آنها که برای برپایی اردویی به پرتغال رفته بودند صبح پنج شنبه و بدون کارلوس کروش وارد ایران شدند.کروش قرار است برای همانگی های لازم (برای انجام اردوی ایران در آفریقای جنوبی)از دوبی راهی این کشور شود. گزارش تصویری بازگشت ملی پوشان را اینجا ببینید.

 کیتارو هنرمند و موسیقیدان برجسته ژاپنی صبح پنچشنبه در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد .گزارش تصویری این موسیقی دان را اینجا ببینید. 


/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =