روزنامه رسالت در مقاله ای نوشت:

خانم معصومه ابتكار و آقاي بيژن نامدارزنگنه و عنصري علي‌الظاهر خارج از دولت (آقاي مسجد جامعي) از بدو استقرار دولت يازدهم با تمسك به هياهو در جرايد زنجيره‌اي با ادعاي بي‌اساس سرطان‌زا بودن بنزين پتروشيمي‌ها تخلفات عديده‌اي را موجب شدند كه بعد از گذشت يك سال جنجال با اذعان معاون رئيس‌جمهور و سخنگوي دولت به سرطان‌زا نبودن بنزين توليد داخلي اين تخلفات منتهي به اتلاف بيت‌المال و تحميل ميلياردها ريال هزينه بر دوش دولت- بخوانيد ملت - به شرح زير شده است.

1- معصومه ابتكار بدون داشتن هيچ‌گونه صلاحيت علمي و تجربي در حوزه نفت و گاز و فرآورده‌هاي نفتي، همصدا با دشمنان خارجي كه خودكفايي ايران را در هيچ زمينه‌اي برنمي‌تابند در يك تقسيم كار سازماني با رئيس وقت شوراي شهر بدون اتكاء به‌هيچ سند مثبته مسلم‌الصدور مرجع صلاحيتداري بر طبل آلوده بودن و سرطان‌زا بودن بنزين توليدي پتروشيمي‌ها مي‌كوبند و بدون آنكه بفهمند فرق‌ بين بنزين ريفرميت با بنزين مورد استفاده مصرف‌كننده چيست و اكتان‌افزا كدام است، تخلف يا بهتر بگويم جرم مشهود نشر اكاذيب و تشويش اذهان عمومي را موجب گرديدند و ادعايي را مطرح مي‌كنند كه نه تنها هيچ مرجع آزمايشگاهي و علمي و پژوهشي صلاحيتداري آن را تاييد نمي‌كند بلكه سخنگوي دولت روز چهارشنبه 16/7/93 در رسانه ملي آلوده نبودن آن را هم تاييد مي‌كند هرچند دو روز بعد تحت فشار همين عناصر و به خاطر آثار حقوقي مترتب بر بيش از يك سال نشر اكاذيب و تشويش اذهان و اتلاف ميلياردها ريال به شرح مندرج در كيهان مورخ 18/7/93 مورد تكذيب قرار مي‌گيرد كه همين تاييد و تكذيب دو روزه به تشويق اذهان مي‌افزايد.

2- اين دو نفر با سوءاستفاده از موقعيت شغلي در شوراي شهر و سازمان حفاظت از محيط‌زيست بدون در دست داشتن سند مسلم‌الصدور آلودگي بنزين توليد داخلي از مرجع صلاحيتدار علمي و موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي، براساس تعاملات حزبي، گروهي حاميان فتنه 88 كه بغض و داغ 25 ميليون راي مردم به دولت دهم را بعد از گذشت سال‌ها هنوز بر سينه دارند و در تباني آشكار با وزير نفت وي را ترغيب به توقف بنزين توليد پتروشيمي‌ها كرده و موفق به صدور دستور خلاف قانون وزير نفت به واردات بنزين از خارج به عنوان جايگزين توليد داخل مي‌شوند.

3- همزمان با توقف بنزين توليدي پتروشيمي‌ها و باز كردن راه واردات بنزين و تامين نظر اجانب در نفي شعار به شعور تبديل شده "ما مي‌توانيم" خانم ابتكار جايزه و نشان مجلس فرانسه را از سوي بنياد انرژي مي‌گيرد و مي‌شود بانوي زيست‌محيطي جهان.

4- از زمان توقف توليد بنزين ريفرميت پتروشيمي‌ها كه مصادف با تاريخ صدور دستور واردات بنزين از خارج توسط وزير نفت مي‌باشد حدودا روزانه 10 ميليون ليتر بنزين به مراتب پايين‌تر از كيفيت بنزين توليد داخلي به كشور وارد مي‌شود و پس از ورود اين حجم بنزين و منتفع شدن دلالان و هورا كشيدن دشمنان خودكفايي كشور، خيال خانم ابتكار و آقاي مسجد جامعي و جناب بيژن نامدار زنگنه راحت شده و ديگر پيگير اين موضوع نمي‌شوند كه آيا بنزين‌هاي وارداتي آزمون آروماتيك و آزمون بنزين و استانداردهاي 4902 و 4904 را دارند يا نه؟ و بحث بنزين‌هاي توليد پتروشيمي‌ها آن‌قدر پروپاگاندا مي‌شود كه كسي متوجه نباشد كه بنزين‌هاي وارداتي جايگزين آن پانيلي شناخته مي‌شود كه به دليل بي‌كيفيتي خريدار آن فقط افغانستان است.

5- علي‌ايحال با ورود حدود روزانه 10 ميليون ليتر بنزين وارداتي به عنوان جايگزين بنزين توليد داخل در حدفاصل زمان با يك حساب دودوتا چهارتا آقايان مسجد جامعي، بيژن نامدار زنگنه و خانم ابتكار، مسبب اتلاف بيت‌المال و تحميل ضرر و زيان بر ماليه عمومي كشور شده‌اند.
17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    94 1
    بدون استفاده از لحن توهين آميز روزنامه كيهان هم مي توان انتقاد كرد ، مثلا"‌تعريف شما از زنجيره اي بودن چيست ؟ به نظر من كه روزنامه هاي زنجيره اي روزنامه هايي هستند كه بيشترين يارانه را سالها از دولت مي گرفته اند و كمترين مخاطب را داشته اند ، اگر به ليست منتشر شده بابت ميزان يارانه دريافتي روزنامه ها در دولت قبل نگاهي بياندازيد متوجه منظور من مي شويد
  • مصطفی RO ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    115 3
    به نظر من ، هم آقای نوبخت و هم خانم ابتکار باید شکایت کنن،خیلی واضح و راحت داره تهمت میزنه. اگر این قضیه که روزنامه رسالت گفته درست بود آخه چرا میرکاضمی هنوز بعد از این همه مدت توی دادگاه حاظر نشده که همه چیز رو شفاف کنه نمیدونم چرا اینقدر داره این قضیه طول میکشه،سریع باید همه چی مشخص بشه.
    • بی نام IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
      6 32
      ولی من به اندازه این دوست عزیز مطمئن نیستم که کی راست میگه کی دروغ ای کاش یه چندتایی خبرنگار واقعا مستقل و متعهد و دلسوز داشتیم که این قضیه رو پیگیری می کردند و اصل مطلب رو به اطلاع مردم می رسوندند. چیزی که مشخصه اینه که آلودگی هوا توی این مدت به هیچ عنوان کمتر نشده. خواهشن من رو متهم به جانبداری از دولت احمدی نژاد نکنید که ازش متنفرم و به نوبه خودم حلالش نمی کنم.
  • علی A1 ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    39 3
    برو بابا همه مثل تو نفهم نیستند.
  • بی نام IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    42 5
    دولت اینقدر ترسو و محافظه کار هست که سر اینم مثل بورسیه ها عقب نشینی میکنه و آخر سر هم عذرخواهی میکنه ازشون و به ریش همه مون می خندن حقوق مردم هم کشک
  • بی نام A1 ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    37 1
    اینا رو اصلا نمیخواد جوابشون رو بدی. چون باعث میشه حرفهای مسخرشون مورد توجه قرار بگیره. ولشون کنین برای خودشون خوش باشن. اینا همه چیز ازشون بر میاد.
  • بی نام IR ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    37 1
    به روزنامه محترم رسالت عرض می کنم بهتر است به خبرها دقت کند. تیتر و خبر کیهان که به نقل از سخنگوی دولت منتشر شد توسط دفتر سخنگو تکذیب شد. فکر میکنم نویسنده زسالت این خبر را ندیده و بر اساس خبر تکذیب شده تحلیل کرده
  • بی نام A1 ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    20 1
    منظور از روزنامه های زنجیره ای رسالت ، کیهان ، وطن امروز ، جوان و ....... است؟ بنظر میرسد که مقاله ها رو برادر گرامی در جریده وزین کیهان مینویسه و می فرسته برای برادر های کوچولوتر
  • حسینی IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    16 1
    یادمان نرفته که این روزنامه رسالت همان روزنامه ای است که امام ره دستور عدم توزیع آن را در جبهه ها صادر کرد تا رزمندگان اسلام دچار آشفتگی و یاس ناشی از مطالب آن نگردند .
  • بی نام IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    7 1
    معلوم میشه بعد از کنار گذاشته شدن بنزین آلوده داخلی نون کیهان آجر شده