پس از برگزاری نشست کمیته فنی و توسعه، نایب رئیس فدراسیون درباره برگزاری نشست توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وی در ابتدا گفت: در این نشست از سرمربی تیم ملی امید دعوت کرده بودیم تا ریز برنامه های خود را تا بازی های مقدماتی المپیک به این کمیته ارائه کند. از مهمترین نگرانی های وینگادا در اردوهای پیش رو عدم همکاری باشگاه ها با این تیم بود و وی اعلام کرد که در اکثر اردوهای برگزار شده بسیاری از بازیکنان اصلی تیم ملی حضور نداشتند.
آیت الهی در ادامه افزود: در ادامه نشست اعضای کمیته اعلام کردند با توجه به اینکه تمامی اردوهای پیش رو در روزهای فیفا برگزار می شود، با توجه به قوانین فیفا و آئین نامه انضباطی، باشگاه ها مکلف هستند که بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار دهند. ضمن اینکه همین موضوع در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به تصویب رسیده است.
سرپرست کمیته فنی در ادامه گفت: محصص و معینی موارد مدنظر خود را به لحاظ فنی در اختیار وینگادا قرار دادند و با توجه به اینکه اردوی پیش روی این تیم در آینده ای نزدیک برگزار می شود، مقرر شد که لیست اسامی بازیکنان دعوت شده سریعاً در اختیار فدراسیون قرار گیرد تا با تعاملی که با باشگاه ها وجود دارد به آنها اعلام تا این بازیکنان در زمان مشخص در اردو حضور یابند.
نایب رئیس فدراسیون موضوع سوم مورد بحث را اینگونه عنوان کرد: بحث بعدی در رابطه با معرفی حبیب کاشانی به عنوان مدیر این تیم بود که با استقبال اعضای کمیته فنی روبرو شد و همچنین قرار است در نشست آتی این کمیته که یکشنبه آینده برگزار می شود، کاشانی نیز حضور پیدا کند تا در خصوص موارد مختلف بحث و تبادل نظر انجام شود.
آیت الهی در ادامه گفت: موضوع تیم های ملی پایه از مهمترین مواردی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد سریعاً کادر فنی این تیم ها اعم از نونهالان، نوجوانان و جوانان مشخص شوند تا با توجه به اینکه از اوایل سال آینده برگزاری مسابقات مقدماتی آسیایی آغاز می شود، از هم اکنون با کادرفنی و برنامه ای مشخص به استقبال این مسابقات برویم. ضمن اینکه با توجه به اهمیت استعدادیابی در رده های پایه از آبان ماه سال جاری، استعدادیاب ها به نقاط مختلف کشور اعزام می شوند تا در 9 منطقه فعالیت خود را آغاز کنند و پیش از اعزام کلاسی توجیهی و آموزشی نیز برای آنها در آکادمی ملی فوتبال برگزار خواهد شد.
وی درپایان گفت: همچنین مقرر شد تا از نشست آتی کمیته نفرات جدیدی هم به اعضای فعلی اضافه شوند تا ضمن حضور در جلسات کمیته فنی از نقطه نظرات آنها استفاده کنیم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =