فقط تا 28 مهرماه 1393 فرصت دارید!

طرحی که هم منتقدانی جدی و هم طرفداران پرشماری داشت، سرانجام تصحیح، تکمیل و آماده‌ی انتشار شده است. لطفا در باره آن اظهار نظر فرمایید و به سازمان حفاظت محیط زیست برای نهیه‌ی یک طرح کامل‌تر و بی‌نقص‌تر در حوزه‌ی جلب مشارکت شهروندمحور کمک کنید ...

    سرانجام پس از ماه‌ها بررسی و آسیب‌شناسی طرح‌های مبتنی بر آموزه‌ی «مشارکت شهروندمحور» در سازمان حفاظت محیط زیست، مانند طرح همیار محیط زیست، محیط یار، زیست‌بان افتخاری، پلیس محیط زیست و نظایر آن، پیش‌نویس طرحی فراهم شد که در نگارش آن کوشیده شده تا نظر اغلب کارشناسان ذیصلاح مرتبط اخذ شود. اینک شما هموطن عزیزی که مایلید به عنوان یک شخصیت حقیقی و به صورت فردی با سازمان حفاظت محیط زیست همکاری کنید، می‌توانید پیش‌نویس طرح همیاران محیط زیست را در این نشانی مطالعه کرده و چنانچه در مورد آن نظری اصلاحی یا انتقادی دارید، تا روز دوشنبه هفته آینده - 28 مهر 1393 - پیشنهادها و انتقادهای خود را به رایانامه hamyar@doe.ir ارسال فرمایید.

همیاران محیط زیست

    برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به پرتال سازمان حفاظت محیط زیست مراجعه کنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    6 8
    بعد از سختی های سربازی ، بر خلاف عقیده ام قبل از آن، در هیچ پروژه عام المنفعه ای شرکت نمی کنم و نخواهم کرد و در اولین فرصت این کشور و مردمانش را برای همیشه ترک خواهم کرد.
  • هاشم IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    3 7
    کدام محیط زیست؟
  • بی نام A1 ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    2 5
    خیلی دیره زاینده رود فراموش شد
  • الهه .الف A1 ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    4 1
    نباید هرگز دست از تلاش برداشت. "در اقلیت بودن تنها بودن نیست. چه بسا گروهی اندک که بر بسیاران غلبه کردند." مشارکت میکنم.