۰ نفر
۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴

کارگر جوشکار بر اثر سقوط ازبالای اسکلت فلزی ساختمان در حال احداث در خیابان میرزای شیرازی به شدت مجروح و روانه بیمارستان شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 در ساعت 13:23 دقیقه دیروز شنبه و اعلام بروز این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 53 به همراه تیم نجات 13 را به خیابان میرزای شیرازی، کوچه آزادگان روانه کرد.

بنا به گفته سعید پهلوی خواه، رئیس ایستگاه 53 آتش نشانی تهران، یک کارگر جوان در حال جوشکاری بر روی اسکلت فلزی ساختمان در حال احداث بود که ناگهان از ارتفاع 17 متری به پایین ساختمان و محل گودبرداری در طبقه منفی 5 سقوط کرد.

او گفت: آتش نشانان بلافاصله با بکارگیری بالابر موجود در محل و همچنین استفاده از تجهیزات ویژه به داخل محل گودبرداری شده رفته و کارگر جوشکار بنام محمد 22 ساله را با برانکارد مخصوص به سطح زمین انتقال دادند و برای انجام امور درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی علت وقوع حادثه را بی احتیاطی و نیز نبود وسایل ایمنی کار در ارتفاع ذکر کرد و گفت: این کارگر که به سختی دچار مصدومیت شده بود با آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت.

47282

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
    19 11
    مقصر خودشه ۰۰۰۰ وقتی ناظر هزار دفعه میگه اول ایمنی بعد کار فقط لبخند میزنه میگه چشم مهندس۰۰۰۰
  • بی نام A1 ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    5 1
    دوست من آیا وسایل ایمنی مثل کمربند ایمنی داشت؟ آیا تخته وداربست مناسب زیر پایش بود؟