ایسنا نوشت:

مقاطعه کار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا در جریان مصاحبه‌ای با مجله نیویورکر گفت: بهترین راهکار برای در امان ماندن از جاسوسی و حفظ اسرار، دوری جستن از فیس بوک، گوگل و دراپ باکس است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری دیجیتال ژورنال، ادوارد اسنودن، مقاطعه کار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا گفت: در ابتدای امر، ‌بهترین روش برای حفظ اسرار شخصی و خصوصی افراد تغییر و ایجاد اصلاحات در سیاست‌های دولت‌هاست. برخی افراد به این مساله اعتقاد دارند که چیزی برای مخفی کردن ندارند اما زمانی که این سخن به زبان رانده می‌شود، به این معناست که این افراد به دولت‌هایشان این حق را می‌دهند تا در اسرار شخصی‌شان دخالت و جاسوسی کنند.

وی افزود: اشخاص نیز باید از وسایل رمزگذاری شده پرهیز کرده و از سرویس‌های اجتماعی که دشمن حریم خصوصی هستند، اجتناب کنند. به همین ترتیب افراد نباید از دراپ باکس، فیس بوک و گوگل استفاده کنند. این سایت‌ها همزمان با ارتقای سطح امنیتی خود همچنان یک خطر بزرگ برای کاربران هستند، به همین دلیل اشخاص نباید از آن‌ها استفاده کنند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
    73 18
    وای اسرارم فاش شد زندگیم به تاراج رفت من دارم میرم خودکشی کنم خدا نگهدار شما
    • بی نام A1 ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
      52 12
      این اسنودن عزیز راهکاری برای مقابله با داعش ندارد ؟ خطر داعش کمتر از گوگل هست ؟
  • بی نام A1 ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
    15 30
    برید از مایکروسافت خودمون. استفاده کنید یه ساله مثل شیر ویساده و هر بار دولت امریکا رو به دادگاه میکشونه
    • محمد EU ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
      13 9
      مایکروسافت یه شرکته، چه جوری مثل گوگل و فیسبوک و ... ازش استفاده کنیم؟ مثلاً زنگ بزنیم از بیل گیتس بپرسیم آدرس فلان بانک چیه، یا نزدیکترین رستوران کجاست؟؟؟
    • بی نام A1 ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
      9 0
      برادر محمد اگه بدونی مایکروسافت یه چیزی داره به اسمه بینگ که این کارا رو میکنه البته قبول دارم گوگل قویتره ولی نگو مایکروسافت نداره
    • بی نام A1 ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
      11 0
      ما عادت داریم هرچی رو نمیدونیم مسخره کنیم یا منفی بدیم وقتی دوستمون میگه ماکروسافت منظور امکانات ماکروسافته در زمینه ایمیل میشه از "هاتمیل" یا همون "اوت لوک" که متعلق به مایکروسافت هست استفاده کرد در زمینه کلاودینگ ذخیره انلاین فایل ها از "وان درایو" که اینم متعلف به مایکروسافت ه و در زمینه سرچ هم از بینگ که مایکروسافت خریده.... نه اینکه زنگ بزنید از بیل گیتس بپرسین
  • بی نام US ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
    8 11
    اسنودن به من گفت چي گفت . در گوش من گفت چي گفت .يواشكي گفت جي گفت .
  • بی نام A1 ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
    7 9
    بابا این کارا چیه اصلا خودم میرم اطلاعاتمو به گوگل میدم آخه اطلاعات من به چه درد گوگل میخوره؟؟ اینا برای افراد سیاسی و نظامی که اطلاعات سیستمشون ممکنه دارای فایل های محرمانه باشه بدرد میخوره وگرنه اگه گوگل و سازمان های جاسوسی اینقدر بیکارن که بخوان اطلاعات منو ذخیره کنن من بخاطر این حماقتشو یک دقیقه سکوت میکنم
  • سینا IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    8 2
    دوستی که میگی اطلاعات ما به چه درد اونا می خوره.... می خواستم بگم که اطلاعات ما لایکهامون و ....... هر کدام میتونه آماری رو دست متخصصین بده واسه کارایی که نسبت به ماها انجام میدن یا همون سیاستهایی که دنبال می کنن نسبت بهمون . نمی خوم زیاد امنیتی فکر کنم و نظر بدم اما همینطوره که میگم .... هر کسی مخالفه لطفا دلیلشو هم بگه .