۰ نفر
۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰

مهر نوشت:

مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: هوای پایتخت با قرار گرفتن شاخص ذرات معلق کمتر از دو نیم میکرون روی عدد ۸۲ در شرایط سالم قرار گرفت.

دکتر وحید حسینی افزود: بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه­‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران بر میزان غلظت کلیه آلاینده‌ها نسبت به روز گذشته در همین ساعت افزوده شده است.

به گفته وی، به این ترتیب میانگین غلظت تمام آلاینده‌ها به غیر از ایستگاه‌های دانشگاه صنعتی شریف، پارک رازی و فرمانداری شهرری به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از دوونیم میکرون در سایر ایستگاه‌ها در حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا در شرایط سالم است.

مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اظهار داشت: گزارش هواشناسی حاکی از آسمانی نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد در پایتخت است به این ترتیب انتظار می‌رود شاخص کیفیت هوا به غیر از مناطق پرتردد و شلوغ در سایر نقاط شهر در شرایط سالم باقی بماند.

حسینی با اشاره به افزایش احتمال علائم تنفسی در افراد حساس، تشدید بیماری قلبی و ریوی، مرگ و میر زودرس در افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی، ریوی و افراد مسن توصیه کرد: در مناطق ناسالم افراد مبتلا به بیماری‎های قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان فعالیت‌های طولانی مدت در فضای باز را کاهش دهند.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    4 2
    خدایا شکرت
  • بی نام RO ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    2 0
    دانشگاه شریف پریروز روی 320 بود.به نقل از سایت مرکز کنترل کیفیت هوا....آلودگی هوا منطقه به منطقه فرق داره در آلودگی با ریز گردها...در آلودگی بنزین این عدد میانگین منطقی تره چون بنزین همه جا رو آلوده می کنه
  • بی نام IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    3 0
    بابا لطفا شهرستانی ها رو با ایجاد رفاه و امکانات با میل برگردونید شهرهاشون لطفا مدیرت شهری یعنی چی؟ آخه یه بیسواد هم میتونست اینطوری مدیریت کنه پلاک ها رو تو تهران نگاه کنید خسته و بی رمق میرسیم خونه راه 10دقیقه ای رو 1 ساعت و 15 دقیقه با کلی هدر رفت سوخت و خستگی و آلودگی هوا و صوتی و بی رمقی و دیدن کلی تصادف و درگیری میرسیم خونه چه کسی جوابگوست؟ میریت شهری اینه؟ جای این مدیران تو دادگاه و بعدش زندانه که عمر ما رو هدر میدن واگرنه با نصف درآمدمون میتونیم تو شهرمون بی آلودگی و با خانوادمون و با اعصابی خوب زندگی کنیم اگر آرام و ساکت و پاکیزه بود. جای این مدیران تو دادگاه و بعدش زندانه. یک روز باید به تک تک مردم پاسخ بدن ولی نه از این پاسخ های آب دوغ خیاری.