مهر نوشت:

رئیس سابق بانک مرکزی گفت: این بانک هیچ ارتباطی با پرونده بابک زنجانی نداشته است.

محمود بهمنی در حاشیه مراسم ختم قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سخنگوی قوه قضائیه گفته است در پرونده بابک زنجانی از سه وزیر و رئیس بانک مرکزی سوال شده است، گفت: هیچگونه قرارداد یا ارتباطی در این پرونده با وزارت نفت نداشته ایم.

بهمنی گفت: فروش نفت مربوط به وزارت نفت است.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدیار IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    13 1
    کلا تو دولت قبلی هیچ کس هیچ کار خلافی انجام نداده ومسئول هیچی نیست. حزب گراهای مردم گریز هم چون به ضرر انتخاباتشون هست دم برنمیارن. لااقل شما بپرسید پس کی مسئول این همه غارته؟
  • سعدى A1 ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    13 0
    اتفاقاَ يكى ازنقشهاى اصلى بعهده شمابودكه بله قربان گوى احمدى نژادبودى ومقصردرتمامى اختلاسهاورانت خواريها. حالامنتفع شدى يانه، آنراخداميداندوخودت، اعتراف به گناه ازبارسنگين آنهاميكاهدولى آياباديدن مردمى كه به نان شب ودكترودارونيازمندندوهزينه پرداخت آنهاراندارندهيچ به فسادهاى اتفاق افتاده فكرميكنيد؟ وآيادلتان به دردنميايد؟
  • علی A1 ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    9 1
    من نبودم ؟راست میگی . دلار را هم جنابعالی بالا نبردی . اصلا تقصیر منه.
  • بی نام A1 ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    5 0
    آقای بهمنی مثل رئیسش جوابهای پرت و پلا میده طبق گفته آقای زنگنه، ایشون و اون سه وزیر احمدی نژاد نامه ای را امضا کرده اند که طی آن دستور داده اند دو میلیارد و هفتصد میلیون دلار پول حاصل از فروش نفت که در خارج از کشور بوده به یک بانک ناشناس متعلق بابک زنجانی که حتی 500 هزار دلار هم ارزش و اعتبار نداشته واریز گردد. بابک هم پولها را برداشته و اثری از آن نیست. جرم همیشه به عمد صورت نمیگیرد. شما اگر با نیت خیر چاقویی را برای همسرتان پرتاب کنید تا برای خودش میوه پوست بکند ولی این چاقو در قلب او فرو رفته و باعث مرگش شود تازه به فرض اینکه بتوانید ثابت کنید این کار خیرخواهانه بوده مرتکب قتل غیر عمد شده اید و مجازات میشوید.
  • نامی A1 ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    اون خانمه مینو فامیلیش یادم نیست معاون عمه من بود بهمنی