۰ نفر
۲۸ دی ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۴

کاهش تولید ، بی انگیزگی نیروها ، کاهش بهره وری ، افزایش هزینه ها و شکاف بین شرکت‌های داخلی و سازمان‌های بین‌المللی از تبعات اجرای این قانون عنوان می شود.

 

به گفته مدیرمنابع انسانی شرکت نفت فلات قاره اگر قانون خدمات کشوری در صنعت نفت اجرا شود به تولید نفت ضربه جبران ناپذیری خورده خواهد شد همچنین بی‌انگیزگی نیروها، کاهش بهره‌وری، افزایش هزینه‌ها، شکاف بین شرکت‌های داخلی و سازمان‌های بین‌المللی از جمله تبعاتی است که اجرای این قانون برای صنعت نفت کشور به همراه خواهد داشت.

این در حالی است که در شرایط فعلی نیز تولید نفت ایران به دلیل کمبود سرمایه گذاری با کاهش مواجه شده و کارشناسان پیش بینی می کنند طی 5 سال آینده کاهش تولید نفت ایران بسیار چشم گیر باشد.براین اساس اجرای این قانون می تواند صدمات جبران ناپذیری را به این صنعت وارد کند .

براساس اظهارات سید علی صدرالسادات برای جلوگیری از تبعات منفی این قانون سه راهکار پیشنهاد شده تا شاید بتوان جلوی تبعات ناخوشایند این قانون را تا حدودی گرفت که البته تمام این سه راهکار حول محور تاخیر در اجرایی شدن این قانون می گردد.

اجرای با تاخیر این قانون ، اجرای تدریجی این قانون و اجرای تاخیری و تدریجی قانون خدمات کشوری در صنعت نفت را مدیر منابع انسانی شرکت نفت فلات قاره به عنوان سه راهکار پیشنهادی برشمرد.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 37964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =