۴ نفر از مدیران شرکت لیزینگ «نگین خودرو آفتاب» بازداشت شدند

چهار نفر از مدیران شرکت «نگین خودرو آفتاب» به اتهام کلاهبرداری از مردم با وعده فروش لیزینگی خودرو دستگیر و بازداشت شده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اینترنتی دادسرای عمومی و انقلاب تهران؛ عباس جعفری دولت آبادی، دادستان تهران، گفت: چهار نفر از مدیران شرکت «نگین خودرو آفتاب» به اتهام کلاهبرداری از مردم با وعده فروش لیزینگی خودرو دستگیر و بازداشت شده اند.

دادستان تهران در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص گزارش یکی از روزنامه صبح چهارشنبه تهران، با رد ادعای مطرح از سوی این روزنامه مبنی بر دخالت یک نماینده مجلس در این پرونده، اظهار داشت: پلمب این شرکت با دستور مقام قضایی، به دلیل تخلفات بی شمار و با هدف جلوگیری از تخلفات بیشتر صورت گرفته است.

جعفری با بیان اینکه تاکنون 1500 نفر علیه مدیران این شرکت طرح شکایت کرده اند، به شکات پرونده اطیمنان داد که دادستانی به صورت جدی با جرایم صورت گرفته از سوی مدیران این شرکت برخورد خواهد کرد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 379520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    11 1
    اگر مردم ميخوان خيالشون راحت باشه ، كلا" بايد قيد خريد از شركتهاي ليزينگي رو بزنن .
  • بی نام A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    15 1
    اين همه ما رفتيم گفتيم اينا پول ما رو گرفتن ماشين ندادن، حالا پاي كي اومده وسط كه ترتيب اثر دادن خدا ميدونه. در هر صورت خوب شد. گرچه اينا پاشونم به زندان نميرسه، چون پول دارن بسيار زياد...
  • بی نام IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    17 0
    اون زمان که رسانه ملیمثل نقل و نبات تبلیغشو پخش میکرد حالا بیاد جواب ملتو بده
  • مقیمی A1 ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    14 0
    این قبیل کلاهبرداران را باید بعنوان مفسد محاکمه و اعدام کرد . اعمال اینها باعث نابودی بنیان خیلی از خانواده ها شده و میشه . بعضی وقتها مردم تمامی دارائی شان را به اینها می دن و سالها برای گرفتن همان وجه می دوند.