حسین انتظامی معاونت مطبوعاتی وزیر ارشاد، در جریان بازدید از موسسه «ابرار» بر عزم وزارت ارشاد به بیمه خبرنگاران و تقویت بنگاه‌های رسانه ای بخش خصوصی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین انتظامی در ادامه بازدید از روزنامه ها و خبرگزاری ها، عصر دیروز با حضور در موسسه ابرار ضمن بازدید از بخش های مختلف این موسسه، با مدیران و تحریریه این موسسه مطبوعاتی دیدار و گفتگو کرد.

او گروه نشریات ابرار را از قدیمی ترین موسسات مطبوعاتی و اولین بنگاه مطبوعاتی بخش خصوصی دانست و تصریح کرد: «سیاست وزارت ارشاد ترویج نگاه موسسه ای و گسترش بنگاه های بخش خصوصی در حوزه رسانه است زیرا این موسسات اولا پایدارتر و ماندگارترند و ثانیا اقتصادی تر اداره می شوند و ضمنا به دلیل جنبه های هم افزا اثربخش تر هستند.»
انتظامی همچنین در جمع مدیران این موسسه و تنی چند از همکاران روزنامه های این گروه، ضمن تجلیل از شخصیت و سوابق سید محمدصفی زاده، صاحب امتیاز موسسه ابرار، به بیان خاطرات خود از همکاری با این موسسه در سالهای میانی دهه ٧٠ به عنوان سردبیر ارشد این مجموعه پرداخت.
یادآور می شود انتظامی در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، با حضور در خبرگزاری دفاع مقدس، از این خبرگزاری بازدید و با تحریریه و مدیران آنجا گفتگو کرده بود.

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 379513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =