روایت تصویری از ساختمان 13 طبقه در تهران که 14 میلیارد تومان قیمت خورده است، بحث ها زیادی را میان کاربران خبرآنلاین برانگیخت.

« اصلا قشنگ نیست.» نخستین واکنش انکاری بود که یکی از کاربران داشت و همین واکنش موجب موجی از اظهار نظر های مختلف شد که نقطه مشترک آنها ، استفاده از یک ضرب المثل بود؛گربه دستش به گوشت نمیرسید میگفت...

 بخش دیگری از کاربران این آپاراتمان را روستایی خواندند.یکی دیگر از کاربران هم رنگ بندی داخل خانه را خیلی تیره و دلگیر خواندند.

موضوع دیگر در میان مباحثه کاربران آدرس این منزل بود که کاربران مختلف نقاط مختلف شهر تهران را به عنوان آدرس آن عنوان کردند.

یک کاربر هم که ظاهرا نگاه اقتصادی دارد معتقد بود که این قیمتها مجازی است. این کاربر گفته است که این رقم چیزی بین پولدارها و دلالها است.

برخی کاربران هم براساس نگاه دینی به این آپارتمان نگاه کردند. یکی از کاربران در این زمینه نوشت:خانه هایی با قیمت بیش از هر متر مربع 30 میلیون تومان یعنی یک متر از این خانه هم قیمت کل رهن آپارتمانی که در آن نشسته ام . تعدادی از کاربران هم که اجازه نشین هستند سهمشان از زندگی را یک آپارتمان 40 متری دانسته اند که اجاره ماهانه‌اش دو سوم حقوق‌شان را می‌بلعد.

تعدادی از کاربران هم با دیدن این خبر یاد «خانه آخرت»افتادند. یکی از کاربران هم ساختن و تبلیغ این آپارتمان را بازگشت به سنت های  جاهلیت خوانده است.
مجموعه کامنت های این خبر را اینجا ببینید.


/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 379279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =