مدیر سینما آزادی می‌گوید که استقبال از فیلم «ماهی و گربه» ساخته شهرام مکری در روز اول اکران آن ،بسیار خوب بوده و این استقبال خوب باعث تعجب ما شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم «ماهی و گربه» به کارگردانی شهرام مکری یکی از فیلم‌هایی است که در طرح اکران فیلم‌های هنری و تجربی روانه پرده تعدادی از سینماها شده‌است.

سعیدی پور افزود: «روز گذشته وقتی سایت رزرو اینترنتی باز شد در عرض 2-3ساعت تمامی بلیت‌های فیلم «ماهی وگربه» به فروش رفت وما مجبوریم که از فردا زودتر سایت راباز کنیم.»

این فیلم که با تحسین منتقدان داخلی و خارجی مواجه شده، نخستین اثر سینمایی است که در یک پلان فیلمبرداری شده است.

اکران فیلم‌های طرح «هنر و تجربه» از روز گذشته با نمایش فیلم «اون شب که بارون اومد» به کارگردانی کامران شیردل در موزه سینمای ایران افتتاح شد.

به گفته مدیر پردیس سینمایی آزادی، استقبال از ماهی وگربه به گونه‌ای بود که در ساعات اولیه از نظر رزرو اینترنتی ،بالاترین رزرو را داشت و از همه فیلم‌ها بیشتر بود. حتی در چند ساعت اولیه، از نظر فروش هم دومین فیلم پرفروش سینما آزادی شد.

سعیدی‌پور تاکید کرد: «با توجه به اینکه فیلمهای گروه هنر وتجربه درچهارسالن دیگر اکران می شوند فکر نمی کنم تماشاگران برای دیدن این فیلم به مشکل بخورند.»

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 379074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    7 1
    متاسفم. برای خبرآنلاین. حتی یک خبر هم از جشنواره بین المللی کودک و نوجوان نگذاشتید.
  • یاسر A1 ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    34 2
    احتمالا مسئولین سینما آزادی چیزی از فیلم خوب نمیدونن که از استقبال از چنین فیلم فوق العاده ای تعجب کردن