آمار و ارقام فروش «شهر موش‌ها2» تا اندازه‌ای پیش رفته که توقع می‌رود به زودی «اخراجی‌ها2» به عنوان پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران پشت سر بگذارد و رکورد جدیدی را ثبت کند.

درنا حسین‌زاده: هفته دوم پاییز برای فیلم‌های روی پرده سینما چندان هفته خوشایندی نبود، اما در همین مقطع هم فروش تازه‌ترین ساخته مرضیه برومند به میزانی بود که انتظار می‌رود به زودی رکورد پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران را به نام خود ثبت کند. تبلیغات تلویزیونی اغلب فیلم‌های روی پرده از تلویزیون پخش می‌شود، از آنونس‌هایی که درجریان آگهی‌های بازرگانی روی آنتن مي‌رود تا تبلیغاتی که به شکل زیرنویس همزمان با پخش برنامه‌های مختلف صورت می‌گیرد و انتظار مي‌رود این تبلیغات رونق بیشتری به فروش فیلم‌های روی پرده ببخشد.

«شهر موش‌ها2» در مدت 38 روز اکران عمومی به فروش چهار میلیارد و 144 میلیون تومان در تهران دست پیدا کرده است. فروش خوب این فیلم موجب شد حبیب‌الله کاسه‌ساز تهیه‌کننده «اخراجی‌ها» با انتشار متنی خطاب به علیرضا سرتیپی و منیژه حکمت تهیه‌کنندگان «شهرموش‌ها» اعلام کند از واگذاری رکورد پرفروش‌ترین فیلم سینما به این فیلم خوشحال است.

«شهر موش‌ها2» که با یک گروه بزرگ و حرفه‌ای تولید شده تاکنون در جلب نظر مخاطبان کودک و نوجوان و همچنین بزرگسالانی که با این فیلم خاطره دارند، موفق عمل کند.

دومین بخش از فیلم‌های «آتش‌بس» تهمینه میلانی که به زندگی مشترک یک زوج از نگاه کمدی و روانشانسی می‌نگرد در آغاز راه اکران با استقبال بیشتری نسبت به این روزها مواجه بود. البته با این وجود هم فروش فیلم در آستانه میلیاردی شدن است. «آتش‌بس2» بعد از 16 روز نمایش 895 میلیون تومان فروخته است. این فیلم با بازی میترا حجار و بهرام رادان در نقش‌های اصلی ماجرای زن و شوهری است که با روانشناس خود در فرودگاه مواجه می‌شوند و این مواجهه موجب یادآوری خاطرات آنان می‌شود.

«آرایش غلیظ» به کارگردانی حمید نعمت‌الله که براساس فیلمنامه مشترک  نعمت‌الله و هادی مقدم‌دوست ساخته شده، ماجرای جوانی است با هدف انتقام‌گیری راه در مسیر پر افت و خیزی می‌گذارد. حامد بهداد، طناز طباطبایی، حبیب رضایی و علی عمرانی بازیگران این فیلم هستند. فیلم نعمت‌الله در مدت 16 روز نمایش 411 میلیون تومان فروخته است.

«خواب‌زده‌‌ها» به کارگردانی فریدون جیرانی داستان نازگل مشرقي دختر مجرد جنوب شهري است که به دليل مشکلات اقتصادي زندگي‌اش در حال فرو پاشي است. آشنايي اتفاقي او با فيروز نشاط کارخانه‌دار مجرد زندگي‌اش را دچار حادثه‌هاي جديدي مي‌کند...

این فیلم در مدت 16 روز اکران 310 میلیون تومان فروخته است. فرهاد اصلانی، اکبر عبدی، ساره بیات، صابر ابر، شقایق فراهانی و ملیکا شریفی‌نیا بازیگران این فیلم هستند.

«خانوم» نخستین فیلم سینمایی تینا پاکروان بعد از 16 روز نمایش 185 میلیون تومان فروخته است. این فیلم سه اپیزودی داستان زن‌هایی است که در زندگی مشترک خود با مشکلاتی مواجه‌اند. در قصه اول زني جوان (شقايق فراهاني) که همسرش به دليل مشکلات مالي است تلاش مي کند زمينه ماندن او در ايران را فراهم کند. اما مرد (سيامک انصاري) از ترس مشکلات به ترکيه ميرود. در قصه دوم آهنگسازي جوان به دليل اعتياد به الکل اعتبار حرفه اي اش را از دست داده و مشکلات مالي دارد و همسر فيلمنامه نويسش (انديشه فولادوند) را آزار مي دهد. تلاش زن براي ترک اعتياد مرد بي نتيجه است. در قصه سوم کارگري که متاهل است و دو فرزند دارد از دو دست فلج شده و همسرش با کار در بيمارستان خرج زندگي را مي دهد. مرد که مستاصل شده تصميم به خودکشي روي ريل قطار مي‌گيرد اما همسرش او را نجات مي‌دهد.

شقایق فراهانی، اندیشه فولادوند و فهیمه رحیم‌نیا بازیگران نقش اصلی فیلم هستند و همچنین امین حیایی، سیامک انصاری و اشکان خطیبی نقش مرد‌های داستان را بازی می‌کنند.

نام فیلم

کارگردان

روزهای نمایش

فروش کل

آتش‌بس 2

تهمینه میلانی

16

895 میلیون تومان

آرایش غلیظ

حمید نعمت‌الله

16

411 میلیون تومان

شهر موش‌ها2

مرضیه برومند

38

4 میلیارد و 144 میلیون تومان

خواب‌زده‌ها

فریدون جیرانی

16

310 میلیون و 50 هزار تومان

خانوم

تینا پاکروان

16

185 میلیون تومان

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 45
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    من كه از شهر موشها خوشم نمياد.هركي نظري داره
    • بی نام A1 ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
      تا دیر نشده ده نمکی دست به کار می شود و دستور پایین کشیدن این فیلم را از پرده سینماها می دهد.
    • بوک A1 ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
      آتش بس 2 واقعا مزخرفه...فیلمی برای مرفه هان شکم سیر .....تاسف بیشتر کسانی که به سینما میرند اکثرا طبقه متوسط هستند...به شدت از فیلم متنفرم
    • بی نام IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
      30 53
      من که 2بار دیدم.تازه 2بار دیگه ام میخوام ببینم.خیلیم شاد و خوش و سر حال بود.
    • بی نام US ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
      26 4
      هم اخراجی ها چرت بود هم آنش بس هم شهر موشها. حقیقت تلخه.
    • آشنا A1 ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
      7 3
      آقا ده نمکی اصلا ناراحت نباش .حال تو رو درک می کنم
    • دهه شصتی A1 ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
      0 0
      باحال ترین فیلم کودک درایران فیلم اول کلاه قرمزی ایرج طهماسب وحمیدجبلی اویل دهه هفتادبودیادمه سینماهای مازندران پربودازبزرگ وکوچیک وبسیارهم محبوب شدطوریکه عکسهای کلاه قرمزی وپسرخاله روجامدادیهای بچه ها جا گرفته بودهیچ وقت صحنه ایی که کلاه قرمزی توراه مدرسه آوازمیخوندروفراموش سلام الاغ عزیزحالت چطوره؟خوب وخوش وسلامتی حالت چطوره؟به به به چه صبح باصفایی... نمیکنم توسالن سینما ملت طوری با آوازکلاه قرمزی دست میزدن که نگویادش بخیر
  • بی نام IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    قیمت بلیط عوض شده باید تعداد بینندگان رو مقایسه کنید تا مقایسه ی درستی باشد
    • بی نام A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
      اگر به بینندگان هم باشه اخراجی ها اصلا رکوردار نبوده هیچوقت.
    • مصطفی IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
      اگه تعداد بلیط باشه کلاه قرمزی و پسرخاله سال 70 با اختلاف زیاد نفر اوله
    • بی نام IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
      اگه اینطوره باید اونهائی رو که به زور بردند و به تماشای فیلم نشوندند رو از آمار کسر کنیم
    • قلي IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
      74 4
      رانت رو هم درنظر بگيريد،بليط ادارات،ارگانها و مدارس كه براي اخراجيها و معراجيها رزرو ميشد.
    • بی نام IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
      34 3
      به زور آمار بینندگان سریال معراجی ها رو از شبکه 1 بگیرید ...
    • بی نام IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
      63 8
      آره تو راست میگی.من که در سپاه و بسیج ندیدم چقدر بلیط های نیم بها یا مجانی پخش میشد در وزارتخانه ها،در ادارات دولتی،در ارگان های مختلف نیروهای مسلح و هزاران جای دیگه دست هر آدمی که میدیدی،واقعا هر آدمی،کلی بلیط اخراجی ها بود.تازه امیدوارم مسئولین محترم سینما یا جاهای دیگه جهت همکاری با کارگردان کوچک سینما آمار واقعی داده باشند.راستی رکورد بیشترین تبلیغ فیلم در تلویزیون و رایدو و روزنامه ها و بنرهای شهر و... را هم فیلم دهنمکی شکست که ول کن هم نیست.بیشترین رانت و پول دولتی هم به ده نمکی وفیلمش تعلق گرفت.خلاصه بدبخت ها خودشونو کشتند.اما شاید شمامردم عامی دور ازسینما ندانید اما ما که نزدیک هستیم میدانیم آمار واقعی فیلمهای ده نمکی کمتراز یک پنجم رقم اعلام شده است
    • بی نام A1 ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
      80 4
      اگر فیلمی مثل مارمولک وسط اکران حذفش نمیکردند اونوقت بهت میگفتم رکورد یعنی چی
    • امیر A1 ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
      5 4
      در واقع باید بر اساس میزان تورم هم سان سازی بشن قیمت ها . مثلا براساس همین یکسان سازی ، همچنان فیلم بربادرفته که خدود 70سال پیش ساخته شده جزو پرفروش ترینهای تاریخه .
    • بی نام A1 ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
      6 46
      بی نام شنبه 12 مهر 1393 17:24:23 .اینجور که معلومه فروش فیلمهای ده نمکی بدجور حالتو گرفته.بهت پیشنهاد می کنم موقع اکران فیلم بعدی ده نمکی کلا ارتباطتو با جهان خارج قطع کن.چون اون فیلم هم میلیاردی می فروشه.و خبرش برای سلامتی شما شدیدا ضرر داره.حداقل سعی کنید چند تا جرزنی جدید آماده کنید.این جرهارو که ده ساله دارید می زنید و دیگه ریش درآورده.شما که توی متن سینمایی احتمالا توی فیلمهای کار می کنی که تماشاگراش فقط عواملشنبهت حق میدم که فروش فیلمهای ده نمکی ناراحتت کنه
  • بی نام A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    شهر موشها كجا اراجيف ساخته دهنمكي بخصوص اخراجي هاي دو كجا
    • بی نام A1 ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
      10 89
      اوه اوه.ببین ده نمکی چیکار کرده که مدعیان آزادی اینجوری افتادن به فحش دادن.شیر مادرت حلالت ده نمکی .ده ساله داری فیلم می سازی و کاری کردی مخالفات عین اسپند رو آتیش بالا پایین بپرن.
  • محمد IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    96 29
    البته اگه اونجوری فکر کنی، جمعیت کشور هم بیشتر شده بنابراین باید درصدی از جمعیت کشور رو که به سینما رفتن حساب کنید.
  • بی نام IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    بازم سیاست بازی اگر بنا به رکورد گیری باشه باید با قیمت بلیط سینما تعداد افرادی که رفتن سینما رو در بیارین که اینطوری فیلم های جنگی دهه شصتی مانند عقاب ها در صدر این گروه هست و فیلم های دهه 80 و 90 حتی در بین ده فیلم اول هم نیستن با این نرخی که بلیط ها دارن همینطوری پیش بره چندسال دیگه فیلمی که 1000 نفر میرن دیدنش رکورددار تاریخ فروش میشه و حتی میتونه رکورد جهانی بزنه
  • Mohamad ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    73 4
    اخراجی های۲ که با باند بازی و حمایت دولت رکورد زد هرچی بچه مدرسه ای بود بردند سینما این فیلم ببینند!!!! به ادارات دولتی و نظامیان هم یا بلیط مجانی دادند یا نیم بها!!!!
    • بی نام A1 ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
      10 41
      ده ساله دارید این حرفها تکراری رو میزنید.فیلمهای ده نمکی می فروشه و شماها اندر خم یک کوچه اید.الهی بمیرم.تا اسم ده نمکی میاد عین موجودات شرطی شده میگید بلیط رایگان؟کدوم بلیط رایگان.تازه فیلمهای ده نمکی رو قاچاق هم کردید ولی بازم جواب نداد.واقعا درکتون می کنم.سخته.حالا کجای کارید که ده نمکی می خواد فیلم جدیدشو بسازه.از همین حالا خودتونو واسه جرزنی آماده کنید.چون اون فیلم هم می فروشه.
  • متولد ٥٩ A1 ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    136 6
    من با دختر هفت ساله م رفتم وشهر موشها رو ديدم، دخترم كه خيلى پسنديد ،واسه خودمم جالب بود ياد مدرسه ى موشهاى دوره ى خودمون برام زنده شد.من كه راضى بودم دست خانم برومند وبقيه ى عوامل فيلم درد نكنه.
  • رضا IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    26 40
    من فیلم شهرموشها را دیدم و متاسفم که بگم فقط وقت تلف کردن بود و بس.
  • بی نام IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    121 8
    اگر به شهر موش ها هم مثل بقیه فیلم های مشخص بلیط های رایگان ارگان ها میدادن و یا 80 کل سالن های تهران و شهرستان و در زمان بهتر تعطیلی میدادن حالا مشخص میشد که چقدر فروش بیشتری میتونست داشته باشه...
  • بی نام A1 ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    71 16
    واقعا كيا ميرن فيلمي مثل اخراجيا رو ميبينن با اون كارگردان معلوالحالش.. خدايا ما با كيا ميشيم ٧٠ ميليون نفر؟؟
    • بی نام A1 ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
      30 41
      شما رو نمی دونم با کیا شدین 70 میلیون نفر.ولی ما با آدمهایی که واسه یه سری فیلم آشغال که ادای روشنفکری درمیارن و کارگردانهایی که واسه گرفتن چند تا خرس و گاو سگ گریه از جشنواره های خارجی هر کاری می کنن کف می کنن شدیم 70 میلیون نفر.
    • بی نام A1 ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
      13 40
      پ نه پ .می خوای بریم آشغال فیلمهای کیارستمی و بنی اعتماد رو ببینیم؟
    • بی نام IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
      3 1
      بی نام یکشنبه 13 مهر 1393 02:29:27 933 بى نام تو فازش چيه؟ چى ميزنى؟
  • بی نام IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    111 4
    از نظر تعدادبلیط رکورد دار کلاه قرمزیه
    • بی نام IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
      26 0
      درسته دوست من . و فکر کنم تا ابدالدهر هم رکورد بیش ترین تماشاگر فیلم شکسته نشه . البته از نظر فروش بلیط و قیمت بلیط اون زمان و محاسبه تورم هم حساب کنید باز کلاه قرمزی از نظر فروش ریالی هم با اختلاف زیاد پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران هست کلاه قرمزی و پسرخاله سال 72
  • ب2 IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    43 7
    شهر موشها رو خود مردم ميرن و مي بينن ولي براي اون فيلمهاي مسخره دهنمكي، مردم ، مدارس و كارمندان رو ميبردن تا قيلم رو ببينن.
    • بی نام A1 ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
      4 27
      اینو نگید چی بگید؟خیلی از فیلمسازهای مورد علاقه شماها هستن که بلیط رایگان که هیچی اگه چاقو هم زیر گلوی ملت بذاری باز راضی نمیشن برن فیلمهای اونها رو ببینن.باز دم ده نمکی گرررم
    • امير شيرازي A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
      11 4
      دقت كرديد اي بي نام و بي نامهاي قبلي همه يك نفرند در مقابل صدها كامنت ديگه ....
  • امین IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    28 12
    هیچ حرفی نیست جز تأسف. همیشه فیلم های بی محتوا پرفروش ترند مثل همین شهر موشها، اخراجی 2، آتش بس، کلاه قرمزی و ............... واسه همینه که دیگه هیچکی مایل نیست یه فیلم خوب بسازه چون کسی نمیره ببینه.
  • بی نام IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    9 16
    فقط و فقط و فقط تو ایران چنین اتفاقی میفته که شهرموشها بالاترین رکورد رو بگیره ... فیلمی که شاید خانوم برومند صرفاً جهت خالی نبودن عریضه و محض تفریح و با استفاده از اسم معروف این مجموعه ساخته...
  • رضا A1 ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    23 4
    خداروشكر،روي ده نمكي كم بشه
  • عسل A1 ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    8 3
    عالی بود
  • بی نام A1 ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    10 2
    از نظرتعدادبلیط رکورددار عقابهای سامل خاچیکیانه اینو بارها برنامه هفت گفته
  • بی نام A1 ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    2 1
    پانته آ پناهی ها بازیگر اصلی اپیزود سوم فیلم "خانوم" است .
  • mamad A1 ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    9 1
    فقط کلاه قرمزی
  • یک پزشک IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    12 14
    برای خودم متاسفم که جایی زندگی میکنم که چنین فیلمهایی اصلا فروش می روند...البته خبرآنلاین عزیز یه مدته نظرای منو نمیذاره
  • بی نام A1 ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    6 27
    اگه منظورت از فیلم خوب اونهاییه که 5 دقیقه هم نمیشه تحملشون کرد و فقط به درد این می خورن که برن از جشنواره های خارجی چند نا سگ و گربه بگیرن. ما عمرا اون فیلمها رو نمی بینیم
  • بی نام IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    10 4
    اخراجی ها2 که در تهران 3.800.000.000تومان فروش کرده وشهرموش ها2 بیشتر از 4 میلیارد تومان.پس رکوردش رو تو تهران شکسته ولی درکل کشور هنوز از اخراجی ها2 یک میلیارد تومان عقبه