محمد علی آبادی به همراه همسرش در اینچئون است تا بازی های کاروان ایران را از نزدیک تماشا کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به بازی های آسیایی؛دو روز قبل بود که حضور یک چهره نام آشنا در سالن کبدی بازی های آسیایی همه نگاه ها را به سمت خودش جلب کرد.در حالی که کاروان ایران با وجود همه کارشکنی ها،مشکلات تعویق انتخابات کمیته،تعلیق رشته های مختلف ورزشی و ... تا اینجای کار نتایج بازی های آسیایی دوره قبل را تکرار کرده است محمد علی آبادی به کره جنوبی سفر کرده تا از نزدیک شاهد برگزاری هفدهمین دوره بازی های آسیایی باشد.

او که به نظر به واسطه عضویتش در کمیته جهانی المپیک مهمان بازی های آسیایی شده است،همسرش را هم با خودش به کره جنوبی آورده است.علی آبادی هر از گاهی در سالن هایی که تیم هایی ایرانی بازی دارند آفتابی می شود و علاوه بر خوش و بش با مسئولان مختلفی که در سالن حضور دارند با آنها عکس یادگاری می گیرد.

کاروان ایران در شانزدهمین دوره بازی های آسیایی که ریاست کمیته ملی المپیک برعهده محمد علی آبادی بود 20 مدال طلا به دست آورد و بالاتر از قزاقستان،(در روز آخر)رتبه چهارم را به خودش اختصاص داد.نکته جالب اینجاست که تا امروز که یک روز دیگر به پایان بازی های آسیایی باقی مانده است ایران  مدال های خوشرنگی کسب کرده است و حتی این شانس را هم دارد که بیشتر از این مدال بگیرد.مدال هایی که می توانست خیلی زودتر و در روزهای نخستین بازی های آسیایی توسط رشته های مختلف به دست بیاید.رشته هایی که امید زیادی به مدال آوری شان بود اما از همان 4 سال پیش که وارد دعوای علی آبادی و سعید لو شدند حاشیه گریبانشان را گرفت تا امروز ناکام های کاروان ایران در هفدمین دوره بازی های آسیایی باشند.

در هر صورت کاروان ایران  تا اینجای کار نتایج خوبی گرفته است و با توجه یه اینکه چند ورزشکار در رشته های تکواندو و کاراته در فینال حضور دارند احتمال زدن رکورد مدال طلا نسبت به بازی های دوره قبل زیاد است.

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    10 2
    خب که چی چه ربطی داشت هرکسی که بخواد میتونه بره بازی ها رو ببینه گیر دادی
  • داود A1 ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    9 32
    کدم نتایج خوب؟ چرا خودتون رو گول میزنید با الفاظ بازی میکنید؟ چهارمی ایران شد پنجم. یعنی پیشرفت ورزش ما تو این چهار سال 1 مدال طلا بود؟اون دوره بیست تا طلا اوردیم این ندوره 21 دوره قبل ما مجموع مدالهامون حدود 60 مدال بود این دوره چی؟
  • بی نام IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    46 5
    بنظرمن علی ابادی رفته بود تا نزارن طلاها بیشتربشه