میزان نوشت:

عضو کمیته تحقیق و تفحص از صنعت خودرو با بیان اینکه بحث خودرو به اتمام رسیده و در کمیسیون صنایع نیز قرائت شد، گفت: در حال حاضر منتظر نظر و نتیجه قوه قضاییه هستیم و عقیده داریم قیمت خودرو باید 30درصد کاهش یابد.

نادرقاضی پور گفت: کمیته تحقیق و تفحص از خودرو با شناسایی متخلفان و بعد از قرائت، پرونده را به قوه قضاییه فرستاد و همچنان به دنبال نتیجه قوه قضاییه و پیگیر مباحث است.

او گفت: ارسال پرونده‌های متخلفین در گزارش تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی هم به مراجع قضایی ادامه دارد به نحوی که در حال حاضر 6 پرونده ارسال شده و 7 پرونده دیگر هم به زودی برای صدور حکم به قوه قضائیه ارائه می‌شود.

او در پاسخ به اینکه بالاخره بر سر قیمت خودرو چه خواهد آمد، گفت: در هر صورت مجلس کوتاه نمی آید و بر اعتقاد خود وفادار است که قیمت خودرو باید 30 درصد کاهش یابد.

قاضی پور با ابراز گلایه از صنعت خودروسازی در کشور گفت: متاسفانه خودروسازی حیات خلوت سیاسیون است در حالیکه باید بنگاه اقتصادی باشد.

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عربلو A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    53 0
    اگر راست ميگيد چرا از ابزارهاي قانوني خود استفاده نمي كنيد ، با كي تعارف داريد ؟ از كي مي ترسيد ؟ مردم در اين چند سال به اندازه كافي جان و مالشان را در سر راه اين صنعت خودروسازان از دست داده اند ، آيا بيشتر از اين از دست ملت كاري بر مي آيد در حاليكه نخريدن را هم به آن اضافه كرده اند ، بعد مسئولين در كمال پررويي در سيما ميگويند كه بايد از كالا و خودرو ايراني استفاده كنيد و اين كمك به توليد و كار و صنعت و تكنولوژي است ، بيش از 4 دهه بس نيست
  • بی نام A1 ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    16 66
    ترا خدا بی خیال بشین هر کسی میاد یه تشری میزنه بعدش بر عکس خودرو گرونتر میشه بذارین همین بمونه بسه دیگه
  • بی نام IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    60 1
    مي گوييندگرگ در بياباني كه چاق ميشود در همان بيابانهم لاغر مي گردد ....انشاا.........
    • بی نام A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
      8 11
      این ضرب المثل واسه گرگه نه خودرو سازا .
  • سینا IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    6 106
    وای به حال مجلسی که رحفهای عامه پسند و غیرکارشناسی بزند انهم به قیمت نابود کردن مهمترین صنعت ایران....
    • بی نام IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
      43 0
      چی باعث شد فکر کنی مهمترین صنعت ایرانه؟؟؟
    • وحید A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
      43 0
      صنعت؟؟؟؟تولید؟؟؟؟؟شما ملتفت نیسی تمام قطعاتش چینیه یارانه ی که واسه بزنین و تولید بنزین سرطان زا و کشته شدن ملت بیش از جنگ عراق و افغانستان و آلودگی و...ارزششو داره؟؟؟؟؟؟35 سال ملت و دولت دارن حمایت میکنن قرار بود چیزی بشه شده بود
    • بی نام A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
      57 0
      مردم این صنعت را نمیخوان چون خون مردم را در شیشه کرده و فقط یک عده را چاق میکند
  • معین 66 IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    42 0
    تنها راه ارزون شدن یه مدت نخریدن ماشینه صفره که مردم توجهی نمیکنن...
  • عباس IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    3 29
    آقای قاضی پور یه سر بزن به پارس خودرو ، از شروع پیگیری شما تولید خوابید........
  • بی نام IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    7 25
    آقای قاضی پور دغدغه انتخابات بعدی را دارد که به مردم بگوید من خیلی برایتان کار کردم تا دوباره رای بیاورد. وگرنه هیچ خودروی مشابه خارجی به قیمت خودروهای ایرانی وجود ندارد
  • عباس IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    10 1
    سلام ،جناب قاضی پور تشکیلات ومافیای خودروساز ها قوی تر از آن است که بشود به این راحتیها از پس آن برآمدآنها در همه جا برای حمایت از خودشان نیرو دارند لذا شما بجای پافشاری بر کاهش قیمت خودرو بر روی صفر کردن تعرفه واردات پافشاری کنید و ورود خودرو را به کشور آزاد کنید تا برای یکبار هم شده طبقات محروم وضعیف ومستضعف بتواننداز خودروی با کیفیت وارزان استفاده نمایند.با شرایط فعلی کل مردم ایران گروگان خودروساز ها هستند وآنها به اتکای قوانینی که همه بنفع آنها صادر میشود ومنافع مردم را در نظر نمی گیرد دیواری بدور کشور کشیده اند وبازار فروش خودروی کشور را انحصاری کرده اند. در یک بازار رقابتی وقتی خودروهای بی کیفیت وگران آنها روی دستشان ماند خودبخود به طرف افزایش کیفیت وارزان کردن قیمت خودروخواهندرفت.
  • امید A1 ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    4 2
    آقای قاضی پور سالهای قبل یادتون نبود خودروسازی حیات خلوت سیاسیون هست یا اینکه تازه یادتون اومد ممنون از یادآوری شما.بسه کمتر مردم بازی بدید.واقعن که ...
  • بی نام A1 ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    9 1
    گرونی خودروهای داخلی و مافیای نفوذی در وزارت صنایع و بالا بردن گمرک سود بازرگانی باعث گرونی خودروهای وارداتی شده وگرنه با پول یک 206 که تکنولوزی 10 سال پیش اروپاست میتوانید محصولات روز نیسان، تویوتا، هوندا و میتسوبیشی و بسیاری از محصولات اروپایی رو بخرید. 13 هزار دلار برای خودرو پول کمی نیست. تازه تیانا و سوزوکی ویتارا و مگان بماند که مثلا مونتاژ داخل هستند سه برابر قیمت جهانی فروخته میشوند.
  • ایرانی A1 ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    9 0
    مجلس کوتاه نمی آید مردم ایران هم کوتاه نمی آیند و خواهان کاهش ۳۰ درصدی خودرو هستند