۰ نفر
۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
کمک موبایل‌ها به کم آبی ایران

جشنواره فیلم‌های موبایلی «گزارش یک نگرانی» از سوی فرهنگسرای رسانه با مشارکت شرکت آبفای استان تهران را برگزار می‌‌شود.

به گزارش روابط عمومی جشنواره، با توجه به وضعیت بحرانی آب شهر تهران که در سال‌های گذشته بی سابقه بوده است، این جشنواره قصد دارد با فراهم آوردن زمینه حضور اقشار مختلف مردم، فیلمسازان و هنرمندان در این حرکت فرهنگی - هنری ، نگاه مردم تهران به مساله کمبود آب را در قالب فیلم‌های موبایلی به نمایش بگذارد.

در این راستا از همه علاقمندان دعوت می‌شود تا آثار خود را تا 25 مهر ماه برای جشنواره ارسال کنند. آثار رسیده پس از داوری و ارزیابی از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش می‌شود ودر مراسم اختتامیه از فیلم‌های موبایلی برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

علاقمندان برای اطلاع از فراخوان و شرکت در این جشنواره و بار گذاری فیلم های خود می توانند به نشانی اینترنتی
www.rasanehfest.ir مراجعه کنند یا آثار خود را به صورت لوح فشرده برای دبیرخانه این جشنواره به آدرس پاسداران خیابان گل نبی خیابان ناطق نوری میدان قبا فرهنگسرای رسانه ارسال کنند. همچنین شماره تلفن 22888680 پاسخگوی علاقمندان شرکت در این جشنواره خواهد بود.

حامد رهنما از سوی سید علی احمدی رئیس فرهنگسرا طی حکمی به عنوان دبیر جشنواره فیلم های موبایلی «گزارش یک نگرانی » منصوب شده است.

رهنما بیش از این به عنوان معاون فرهنگسرای رسانه و دبیر جشنواره فیلم های صد ثانیه ای فعالیت داشته است.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    1 5
    اخه بچدرد میخوره مشکلی و درست میکنه البته خوبه که برا مردم تفریحات سالم درست میکنید شما که از این کارا زیاد بلدید هر روز ی سوژه جدید واقعا که
  • حسین A1 ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    3 4
    عوض اين كارهاي بيهوىه بيايد به من چند تومن بدید یه بازی آندرویدی در رابطه با صرفه جویی می سازم که شخصی که بازیش می کنه در زندگی واقعیش بپره آب رو ببنده و درست مصرف کنه . این کار چند مزیت داره یکی اینکه بازی فراگیره و مخاطب زیاد داره، سنین پایین رو ناخودآگاه آموزش میده و همنطور که ثابت شده در ذهن نهادینه میشه، نه فیلم و عکس که مخاطبای اصلیش کارکنای خود سازمان آب هستند