کشتکار: حمایت از شنا عملی باشد نه در حد حرف / باید در 6-7 ماده رکورد می زدیم

جابه جایی چهار رکورد ملی و یک رکوردجوانان، نتیجه کار شناگران ایران در بازی های آسیایی بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عباسعلی کشتکار سرمربی تیم پنج نفره می گوید رضایت مسئولان ورزش به خاطر عملکرد شناگران جلب شده است.
هرچند کادر فنی رکوردهای بیشتری را از شناگران داشت اما مصدومیت انصاری هم دست آنها را برای مسابقه 4 در 100 متر جمعه در حنا گذاشت. با این حال سرمربی تیم ملی شنا راضی است. کشتکار می گوید: « ما 6، 7 رکورد را در این بازیها پیش بینی کردیم که 4 رکورد ملی و یک رکورد جوانان شکسته شد. البته ورود به فینال مسابقات انفرادی و تیمی را هم پیش بینی کرده بودیم.»

او گفت:«در مجموع تیم ایران نتیجه بهتری از کشورهای خاورمیانه گرفت اما از شرق آسیایی ها عقب تر هستیم چرا که آنها در همه مسابقات با همه تیم هایشان شرکت می کنند اما تیم ایران به خاطر میراث سیاست مدال آوری کارش سخت تر است. با این حال من از کار بچه راضی هستم. البته رضایتم به معنای کفایت به این نتیجه نیست و حالا باید تلاش بیشتری انجام دهیم . رسیدن به پله های دیگر حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک را لازم دارد.»
به نظر کشتکار حالا فدراسیون به اهداف کوتاه مدتش رسیده: «نتایج شناگران بعداز 7 ماه تمرین تنها فدراسیون را به اهداف کوتاه مدت رساند. ثبت رکوردهای جدید ملی شناگران در بازیهای آسیایی اولین قدم برای رد کردن موانع بود. البته با مصدومیت انصاری ،او نتوانست در دوماده 50 و 100 متر پروانه رکورد بزند وفینال 4 در 100 متر را هم از دست دادیم. فکر می کنم بچه ها بعداز این با حضور در مسابقات دیگر می توانند بقیه رکوردها را هم بزنند.برنامه های بلند مدت ما هم برای المپیک 20016 ریو دوژانیرو به بعد است. »
سرمربی تیم ملی شنای کشور امیدوار است رضایت مسئولان ورزش از نتایج شنا واقعی باشد: «3 روز قبل آقای سجادی سر مسابقه شنا حاضر شد و دیروز هم آقای هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک مسابقه شناگران را از نزدیک تماشا کردند. هر دو نفر از نتایجی که بچه ها گرفتند راضی بودند. البته امیدوارم رضایت شفاهی آنها رضایت قلبی باشد، نه تنها برای حفظ حرمت و روحیه بچه ها.»
به گفته کشتکار ایران می تواند در بازیهای آسیایی مدال بگیرد به شرط اینکه:«یک نسل شناگر ایران 7-8 سال کار کند. اگر همان شناگران اصلی حمایت شوند وطبق برنامه ریزی مدون تمرین، اردو و مسابقه داشته باشند نه شنا که هر رشته دیگری هم باشد مدال آسیا را می گیرد. حمایت باید عملی باشد نه در حد حرف.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    4 1
    يك دهم پول فوتبال هم به شنا بدن بس حداقل مقام مياره
    • بی نام NL ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
      0 3
      آقا یفه فوتبال را ول کنین
  • محمد A1 ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    0 0
    اره دیگه ما سه تا شیرجه رو خوب داشتیم به مسابقات اعزام نشدن که حتی می تونستن مدال بگیرن واترپلوی ما که جز 5 تیم برتر آسیا ست اعزام نمیشه فوتبال زنان ما اعزام نمیشه ؟؟؟؟ دوچرخه سواران ما رو بدون مربی می فرستن چون پول ندارن بله فقط فوتبال امید رو اعزام می کنن که ابروریزی فوتبالی کم بود ابرو ریزی تدارکاتی هم اضافه شد... خوب بابا تیم تدارک فوتبالیها رو نمی فرستادید بقیه رو می فرستادید از شیرجه رو ها ... واترپلویی ها فوتبال زنان و ... من با اینکه فوتبال را دوست دارم ولی اصلا اصلا هیچ رغبتی به دیدن فوتبال ایران ندارم نه من بلکه همه شما برید ورزشگاه ها و تعداد تماشاگر ها رو ببینید که چقدر کم شده..... اونوقت آقا اومده میگه توسعه متوازن؟؟؟ این حرف واقعا خنده داره