رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید در مورد تیم ملی، تا کنون فقط برگزاری اردوی پرتغال و بازی با کره جنوبی قطعی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی كفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال پس از پایان جلسه‌اش با نماینده صدا و سیما كه در مورد حق پخش فوتبال برگزار شده بود، در جمع خبرنگاران گفت: «در نشست‌هایی كه داشتیم به طرح‌هایی رسیدیم كه هم باشگاه‌ها ضرر نكنند، هم صدا و سیما. این طرح ممكن است 7-8 ماه طول بكشد یا حتی به سال آینده موكول شود. در مورد حق پخش امسال به توافق نرسیدیم. قرار شد مسئولان صدا و سیما دوباره پیشنهاد خود را ارائه دهند.»
رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: «صدا و سیما معذوراتی دارد و بعید می‌دانم كه با آن‌ها به توافق برسیم. با پولی كه صدا و سیما می‌دهد باشگاه‌های ما نمی‌توانند خودكفا شوند. ما طبق مقررات نمی‌توانیم حق پخش را به شركت‌های خارجی بدهیم. باید این معذورات كنار گذاشته شود تا این اتفاق رخ دهد.»
كفاشیان در مورد دستیاران ایرانی كارلوس كروش گفت: «گزینه‌های خوبی مطرح هستند كه همه آن‌ها جزو سرمایه‌های فوتبال محسوب می‌شوند. اگر با كروش در این مورد به توافق برسیم، خودش دستیار ایرانی اش را معرفی می‌كند.» رئیس فدراسیون فوتبال در مورد این شایعه كه علی كریمی یا فرهاد مجیدی دستیار كروش خواهند شد گفت: «مجیدی و وحید هاشمیان در حال طی كردن كلاس‌های مربیگری و گرفتن مدرك هستند. كریمی هم قرار است به كلاس‌های مربیگری برود. كسی كه انتخاب می‌شود می‌تواند در آینده هم به كلاس‌های مربیگری برود. من و كروش گزینه‌هایی داریم كه باید خودمان به توافق برسیم.»
او در مورد برنامه تیم ملی تا آغاز جام ملت‌های آسیا گفت: «با توجه به مشكلاتی كه وجود دارد، فعلا غیر از بازی با كره جنوبی دیدار دیگری قطعی نشده است. در تلاش هستیم تا شروع جام ملت‌ها چند دیدار دیگر برگزار كنیم. بعضی كشورها پیشنهادهای بالایی داده‌اند كه ما نمی‌توانیم از عهده آن‌ها برآییم. اردوی پرتغال هم نهایی شده. در این اردو با دو سه كشور بازی دوستانه انجام می‌دهیم. علاوه بر اردوی آفریقای جنوبی ممكن است در كیش هم اردو بزنیم كه با آب و هوای استرالیا مطابقت داشته باشد. یك اردوی دیگر هم پیش از جام ملت‌ها برگزار می‌كنیم تا در مجموع 70 روز مانده به بازی‌های جام ملت‌ها، به تیم ملی اختصاص داده شود.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    8 1
    . ما طبق مقررات نمی‌توانیم حق پخش را به شركت‌های خارجی بدهیم..کدوم قانون؟زرشک با بدین شرکت های خارجی حداقل میفهمیم داریم فوتبال نگاه کنیم.