قدردانی وزیر ارشاد از فعالیت مجموعه‎ای پر انگیزه در فضایی محدود

علی جنتی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف خبرگزاری کتاب در یادداشتی از فعالیت‌ این خبرگزاری قدردانی کرد و نوشت: مجموعه‌ای تلاشگر و پرانگیزه در فضایی محدود به انعکاس اخبار کتاب می‌پردازند که از ایشان سپاسگزارم.

به گزارش خبرآنلاین، علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح امروز در دیدار از بخش‌های مختلف خانه کتاب شامل مرکز کتاب پژوهی، فصلنامه‌های تخصصی، خانه نقد و کتاب هفته، باحضور در خبرگزاری کتاب ایران و گفت و گو با خبرنگاران رسانه کتاب در یادداشتی از فعالیت‌های کارکنان تلاشگر و پرانگیزه این خبرگزاری قدردانی و تشکر کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یادداشتش برای خبرنگاران این رسانه نوشت:
بازدید از خبرگزاری کتاب ایران از وجوه مختلفی برای اینجانب، جالب و مفید بود. مجموعه‌ای تلاشگر و پرانگیزه در فضایی محدود به انعکاس اخبار کتاب می‌پردازند. لازم می‌دانم به سهم خود از تلاش ارزنده کلیه همکاران صمیمانه تشکر و سپاسگزاری نمایم.

در این بازدید همچنین مرکز کتاب پژوهی ایران در موسسه خانه کتاب افتتاح شد.

در این مجموعه که زیر نظر سید فرید قاسمی راه اندازی شده، 19 بانک اطلاعاتی درخصوص مسائل مربوط به کتاب، در حال تهیه است. همچنین 400 عنوان نشریه ادواری که از آغاز تا امروز در ایران و خارج از کشور منتشر شده، نگهداری می‌شود.

به گفته قاسمی در مرکز کتاب‌پژوهی ایران بیش از 80 عنوان کتاب، 200 عنوان نشریه و تعدادی پایان‌نامه تخصصی با موضوع کتاب وجود دارد.

در این مراسم همچنین نجفعلی میرزایی مدیرعامل خانه کتاب اظهار امیدواری کرد بانک‌های اطلاعاتی مرکز کتاب‌پژوهی ایران تا 6 ماه آینده راه‌اندازی و برای عموم قابل استفاده باشد.

علی جنتی پس از افتتاح مرکز کتاب‌پژوهی ایران، برای مراسم رونمایی از کتابشناسی ماه، به سرای اهل قلم خانه کتاب رفت.

مشروح این گزارش تا ساعتی دیگر منتشر می شود.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =