نشست خبری فدراسیون وزنه برداری پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی اینچئون روز دوشنبه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در این کنفرانس خبری رضازاده با اشاره به اردوهای برگزار شده تیم ملی گفت:«تمرینات از 22 اسفند سال قبل آغاز شده است و ملی پوشان زیر نظر پانزوان و زارع تمرینات خودشان را انجام داده اند.خوشبختانه همه چیز خوب است و بچه ها با آمادگی کاملی به اینچئون می روند.»

از رضازاده در باره اعزام وزنه برداران به باز یهای آسیایی سوال شد که او این واکنش را نشان داد:«باید بگویم که در 62 ،77 و 94 کیلوگرم نماینده ای نداریم.در وزن 69 کیلوگرم هم تصمیم گرفتیم تا جابر بهروزی را اعزام کنیم.او آماده است و مدال های زیادی هم گرفته است.ما در وزن 85 کیلوگرم اما دو نماینده داریم.یکی کیانوش رستمی و دیگری رسول تفتیان.در وزن 105 نواب نصیر شلال و براری را داریم و در وزن +105 کیلوگرم هم بهداد سلیمی و بهادر مولایی.سنگین وزن های ما چندین سال است که در دنیا حرف اول را می زنند.وزنه برداران ما روز چهارم مهرماه باید روی تخته بروند که امیدوارم نتایج خوبی کسب کنند.در بازی های آسیایی همیشه مدال های خوبی گرفته ایم.این بازی ها برای همه کشورهای آسیایی مهم است.امیدوارم در این رقابت ها بتوانیم با کسب دو مدال طلا هم رکورد بزنیم و هم طلسم را بشکنیم.»

خبرنگاری از رضازاده درباره دو شغله بودنش سوال کرد که رییس فدراسیون فوتبال این واکنش را نشان داد:«همیشه همین طور بوده.هر وقت فدراسیونی عملکرد موفقی از خودش نشان می دهد مسائل ملی را در نظر نمی گیرند و می خواهند آن فدراسیون را به حاشیه ببرند.من تا اسفند ماه و به طور قانونی می توان در فدراسیون وزنه برداری حضور داشته باشم.پس از آن هم طبق قانون عمل می کنم.البته با توجه به قوانین کشورمان عضو شورای شهر بودن شغل محسوب نمی‌شود، من حرف و حدیث‌هایی را که در مورد هیأت رئیسه شورای شهر مطرح است را تکذیب می‌کنم.»

رییس فدراسیون وزنه برداری در پاسخ به این سوال که آیا حسین توکلی همچنان در فدراسیون فعالیت می کند یا نه گفت:«مسابقات نوجوانان، جوانان به پایان رسیده و در حال حاضر توکلی سرمربی تیم ملی نوجوانان است و با فدراسیون وزنه‌برداری همکاری می‌کند، او از کارمندان حقوق‌بگیر فدراسیون است و هیچ مشکلی وجود ندارد.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 374334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن A1 ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    11 0
    آقای رضا زاده اجازه بفرمایید ورزش وزنه برداری پیشرفت داشته باشد رئیس فدارسیون های موفق را ببینید ؟ فدراسیون هایی که روسای آن وقت ندارند را هم ببینید ؟ لطفا رضایت بدهید ؟؟/؟
  • بی نام IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    25 2
    تو از ترس اين كه كسي ركوردت را نزنه و براي اين كه محرومش كني ،،يواشكي و بدون اطلاع اون ورزشكار دوپينگيش نكن،مدال هم مياريم
  • بی نام IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    32 0
    راست ميگه عضويت شوراي شهر شهر كه شغل نيست در اين يكسال شوراي شهر چكار كرده .
  • بی نام IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    15 0
    تعجب میکنم این آدم هنوز رویس فدراسیون باقی مونده با افتضاحاتی که به بار آورده .. آقا جان به اندازه کافی خوردی دیگه برو رد کارت
  • بی نام RU ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    15 0
    يادمونه ايشون كه در سال 2000 طلاي المپيك گرفته بود اون موقع ها حتي درست نمي تونست تو مصاحبه ها صحبت كنه و همه فكر ميكردن جز وزنه زدن كار ديگه اي ازش بر نياد اما الان رييس يك فدراسيون و عضو شوراي كلانشهر تهران هستن، يعني مديريت در نهاد ايشون است، اين درسي است براي همه كه شايد استعدادي در وجود انسان باشه و خودش خبر نداشته باشه، بعضي ها با شانس و كمك بقيه استعدادشون شكوفا ميشه مثل ايشون و بعضي ها با تلاش و كشف اون استعداد توسط خودشون
  • بی نام RO ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    16 0
    شغل نیست پس چیه ؟ اکسیژن ؟
  • محسن A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    16 0
    بدا به حال اون شهر که تو عضو شورای شهری...
  • ابراهیم IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    14 0
    خدا رحمت کند تختی را.اون کجا وتو کجا؟نمک مردم اصلاح طلب را خوردی ونمکدان شکستی.خداوند یکی راچون تختی عزت میدهد ویکی مثل تورا ذلت.
  • مهرداد6 IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    22 0
    نمیدونم چرا هر وقت اسم رضا زاده میاد یاد دوپینگ میوفتم.
    • بی نام IR ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
      0 0
      وتبلیغ املاک تو دوبی
  • بی نام IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    10 0
    اگه شورای شهر شغل نیست شما به فکر شغل باش و بذار کسانی در شورا باشن که آن را شغل می دانند. آنهم شغل مهم که با زندگی میلیونها انسان در ارتباط است.
  • بی نام A1 ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    15 0
    چرا بعضي ها با اينكه ورزشكاران خيلي موفقي بودن ولي محبوب نميشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • راستگو IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    7 0
    آقای رضازاده شما ودیگر قهرمانان ورزشی ازشهرت خود استفاده نمودیدووارد کازغیرتخصصی شورای شهرشدید وخودرا درگیر کارجناحی وسیاسی بازی نمودید.شماها دیگر چرا ؟ بگذارید همان محبوبیت ورزشی که بین مردم داریدحفظ شود وخاطرات آن درذهن مردم باقی بماند.چون مردم ازسیاسی بازی خسته شده اند. این مسایل متآسفانه به شورای شهررا نیزتحت تآثیرقرارداده است.