در دو روز گذشته هفت نفر از مسافران تابستانی استان مازندران به دلیل بی توجهی به هشدار ماموران ساحلی و عدم آشنایی به فنون شنا طعمه امواج دریای مازندران شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پايگاه خبري پليس، در پي غرق شدن چهار مسافر تابستاني استان مازندران در سواحل شهرستان تنکابن بلافاصله ماموران انتظامي اين شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

اين افراد به نام هاي مهدي حق شناس، حسن حق شناس، محمد شاه نظري و ميثم شاه نظري، اهل اصفهان که در خارج از طرح دريا و در منطقه ممنوعه شنا در حال شنا بودند به علت بي توجهي به هشدارهاي ماموران و عدم آشنايي به فنون شنا در دريا غرق شدند.

اجساد دو نفر از اين افراد کشف و به سردخانه منتقل شد و تلاش عوامل امدادي براي کشف اجساد دو تن ديگر همچنان ادامه دارد.

همچنين فردي به نام مجيد رضايي، اهل و ساکن همدان که در خارج از طرح سالم سازي دريا در شهرستان رامسر در حال شنا بود نيز گرفتار امواج دريا شد و جان باخت.

در شهرستان مياندرود نيز فردي به نام مهدي معافي که در خارج از طرح سالم سازي دريا در حال شنا بود به علت عدم آشنايي به فنون شنا و بي توجهي به هشدارهاي ماموران در دريا غرق شد که عليرغم تلاش عوامل امدادي براي نجات جان وي در بيمارستان جان باخت.

در شهرستان نور نيز فردي به نام محمد احمدي نيز که در خارج از طرح دريا در حال شنا بوده به علت عدم آشنايي به فنون شنا در دريا غرق و جسد وي به سردخانه منتقل شد.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =