۰ نفر
۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
طنز/ مقصر حادثه مترو مشخص شد

برای اولین بار در کشور و بدون تشکیل کمیته های تخصصی و فوری برای پیگیری یک حادثه مقصر اصلی حادثه شب گذشته مترو مشخص شد.

با توجه به انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران، به نظر می رسد فردا، روزنامه و رسانه های کشور، به حادثه شب گذشته مترو اینگونه بپردازند:

روزنامه بالا:

شادی بعد از گل در مترو
مشاهدات و گزارشات خبرنگار ما حاکی است که علت اصلی حادثه شب گذشته مترو، بی جنبه بودن برخی اصولگرایان از پیروزی ضعیف، زوری و کاملا حساب شده در انتخاب رییس شورای شهر بوده. به طوری که برخی از این چهره ها و هوادارانشان برای شادی بعد از گل انتخابات، به مترو رفته و با توجه به تنگی جا و فشردگی نیروی انسانی نتوانستند آنطور که باید شادی کنند و این شد که شد.

بنابراین گزارش، شب گذشته بالغ بر 7هزارشهروند تهرانی حدود 6 ساعت در متروی دود آلود و خفه، زندانی بودند. همچنین بیش از 11هزار نفر در خیابان ازادی حدود 4 ساعت گرفتار ترافیک سنگین شدند که از بی کفایتی مدیران شهری خبر می دهد. خبرنگار ما گزارش داده که حادثه شب گذشته مترو 300 مجروح هم داشته که شهرداری اعلام کرده به ما ربطی نداره، مترو دست کارفرمایان ماست.

به نظر می رسد وزارت کشور ضمن گوشمالی شهردار برای کوتاهی در این حادثه، با عوامل خودسر شادی کننده بعد از این گل آفساید، به شدت برخورد و نتایج را به مردم گزارش دهد.

*

*

روزنامه پایین:

فتنه گران بازهم ناکام ماندند
بعد از انتخابات پرشور و حداکثری دیروز صبح شورای شهر تهران که طی آن اکثریت اعضا به جز چند نفر انگشت شمار فریب خورده پس مانده از اصلاحات در حال به مرگ، به رییس واقعی شورای شهر رای دادند، اصلاح طلبان شکست خورده و بیچاره و بدون حامی و بی پشتوانه مردمی که آخرین سنگر غصبی خود را هم از دست رفته دیدند، این بار به جای زمین، به زیر زمین رفته و قصد اخلال در امنیت عمومی داشتند که با حضور هوشمندانه مردم، در مترو خفه شدند.

گزارش خبرنگار ما حاکی است چند تن از این فتنه گران، سرخورده از شکست قاطعانه صبح، در حالی قصد آتش زدن سطل زباله در مترو را داشتند که ارتباط آنها با سوروس، ام آی سیکس و انگلیس از ماه ها قبل بر ما آشکار شده بود. با این حال آخرین تلاش های خود را در ایستگاه موسوم به آزادی انجام دادند که با حضور مردم هشت دقیقه نشده، به زباله دان پرتاب شدند. در این حادثه یکی از اخلال گران قصد داشت به زور دست خود را در دماغش کند و آن را خون بیاندازد و به دوربین ها نشان بدهد که با هوشیاری مردم، نامبرده کت بسته تحویل پلیس مترو داده شد.

حادثه دیشب که نماد قانون گریزی اصلاح طلبان است، هیچ مجروحی نداشت و بعد از بیست دقیقه همه چیز در خیابان آزادی و مترو به حال عادی برگشت. مشاهدات خبرنگار ما همچنین از تشویق و تشکر مردم از پلیس و شهرداری خبر می دهد به طوری که مردم تا پاسی از شب شعار می دادند: شهرداری مچکریم.

با این حال انتظار مردم از قوه قضائیه برخورد سخت با عوامل اصلی این اقدام منافقانه و معرفی عوامل و اعدام آنهاست. ضمن اینکه این کوردلان با این اقدام جدیدشان قصد تلخ کامی در پیروزی شیرین اصولگرایان و ناکارآمد جلوه دادن مدیریت شهری را داشتند که مردم در تماس های مکرر با ما اعلام کردند: ما گول این بازی ها را نمی خوریم و از قالیباف متشکریم.


بیست و سی


اصولگرایان پیروز و اصلاح طلبان عصبانی

صدای یک مجری خانم: بعد از رسیدن حق به حقدار در شورای شهر و انتخاباتی آزاد و قانونی، اصولگرایان بر شورای شهر تهران مسلط شدند اما انگار این اتفاق برای آنها که اصولا انتخابات را تا جایی که خودشان انتخاب بشوند، قبول دارند، زیاد خوشایند نبود و همین هم باعث شد کام مردم را تلخ کنند.

گزارش خبرنگار ما حاکی است (باقی مطلب را از روزنامه پایین بخوانید با کمی کش و قوس در لحن خوانش)

 

 

 

 

محسن حدادی

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    116 6
    عالی بود. مخصوصا روزنامه پایین. دلت همیشه شاد باشه.
    • احمد A1 ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
      59 7
      مقصر اصلی امریکاست
  • بی نام IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    57 3
    گوینده بیست و سی خخخخخخخ
  • بهروز IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    17 8
    جورج سورس يادت رفت
  • مهدیار A1 ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    6 84
    سوختین بوش هم کل تهران رو برداشته بود...
    • جیمز A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
      13 1
      گام اول شناسایی نام اصلی پدر پسر شجاع..... گام دوم مواد اصلی غذای ای کی یو سان ....گام سوم شناسایی جنس بدنه ماشین بیگلی تحمل وزن گوریل انگوری ...گامهای بعدی بستگی به نظرات شما عزیزان
  • بی نام IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    37 3
    داغونم کردی از بس خندیدم
  • کاوه A1 ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    31 3
    خیلی جالب بود و ظریف...مرسی
  • دانشجو A1 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    17 1
    شاه بیت به زیر زمین رفته و قصد اخلال در امنیت عمومی داشتند که با حضور هوشمندانه مردم، در مترو خفه شدند
  • بی نام A1 ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    16 0
    ایستگاه موسوم به آزادی محشر بود جناب حدادی