خانه ملت نوشت:

عضو هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران، با بیان اینکه باید سیستمی در شهرداری حاکم شود تا سلایق و نظرات شخصی افراد کمترین مداخله را در ارایه خدمات داشته باشد، گفت: بر این اساس شهرداری برای ارایه خدمات ایمن و مناسب به نظام‌مند کردن روش‌های مکانیزه و سیستماتیک اقدام کند.

سیدمهدی هاشمی درباره برخی انتقادها نسبت به عملکرد شهرداری، گفت: متاسفانه وسعت و حجم گسترده فعالیت‌های شهری در شهرداری موجب مشکلاتی در ارایه خدمت به مردم می‌شود که این غیرقابل انکار است که همین امر ضرورت سامان‌دهی و تقویت مدیریت و نظارت را دوچندان می‌کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: باید سیستمی در شهرداری حاکم شود تا سلایق و نظرات شخصی افراد کمترین مداخله را در ارایه خدمات داشته باشد و درعین حال خدمت با دقت، سرعت و هزینه منطقی صورت پذیرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه باید سامان‌دهی‌ها منطبق بر اصول سیستمی و روش‌های مکانیزه و الکترونیکی باشد، گفت: این اقدام باعث افزایش کیفیت خدمت و تسهیل در مدیریت و نظارت‌ها می‌شود بر این اساس شهرداری برای ارایه خدمات ایمن و مناسب باید در جهت نظام‌مند کردن روش‌های مکانیزه و سیستماتیک برای ارایه خدمات اقدام کند.

او با بیان اینکه اگر شهرداری در دولت الکترونیک پیش‌گام باشد آسیب‌پذیری آن به حداقل می‌رسد، یادآور شد:‌ از سویی دیگر مطالبه این موارد از شهرداری نیز می‌تواند به اجرای این روش‌ها کمک کند تا در بسیاری از موارد بتوان از بروز برخی نارضایتی‌ها کاست.


هاشمی در ادامه درباره مرگ یکی از کارگران توسط ماموران سدمعبر شهرداری، گفت: متاسفانه این اقدام از سوی عوامل اجرایی شهرداری صورت گرفت که نشان دهنده ضعف مدیریت و ضعف نظارت است که به طور حتم باید با این‌گونه اقدامات برخورد قاطعی صورت گیرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس نهم، با تاکید بر ضرورت تقویت نظارت و مدیریت بر اقدامات عوامل اجرایی شهرداری، یادآور شد:‌ بدون‌شک نباید شاهد ایجاد خسارت‌های مالی باشیم چه رسد به خسارت‌های جانی؛ امیدواریم با اقدامات پیشگیرانه از بروز این‌گونه حوادث جلوگیری شود.

عضو هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران، گفت: انتظار آن است که با توجه به شرایط عمومی کشور از لحاظ وضعیت نامطلوب اشتغال، شهرداری با ساماندهی مشاغل و لحاظ کردن اماکنی در محلات، به سامان‌دهی این مشاغل بپردازد.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    46 2
    شهرداری به جای پیگیری مشکلات مردم بدنبال سیاسی کاری است که نتیجه اش هم همین است.
  • بی نام A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    22 0
    شما توان برخورد با يك پاركبان خاطي را نداريد آنوقت ميخواهيد سيستم مديريتي برپا كنيد؟