مهر نوشت:

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه تجمع بزرگ کارگران در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران برگزار شد.

در این مراسم که با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمع کثیری از کارگران واحدهای تولیدی به نمایندگی از جامعه کار و تولید در مقابل دفتر سازمان ملل متحد برگزار شد، کارگران ضمن حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع غزه، جنایت رژیم صهیونیستی در کشتار بی رحمانه مردم مظلوم غزه را محکوم کردند و انزجار خود را نسبت به جنایت وحشیانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم موالی زاده معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه در سخنانی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی گفت: حضور کارگران کشور در همه مقاطع انقلاب بسیار روشنگرانه و مسئولانه است به نحوی که کارگران در دوران شکل گیری و پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس نیز با داشتن روحیه و حس ولایت مداری، تعهد و بینش عمیق، نسبت به مسائل مختلف، همواره حضوری چشمگیر، فعال و تاثیرگذار داشته اند.

وی افزود: امروز نیز کارگران با همان روحیه و بینش، انزجار خود را از رژیم صهیونیستی که به کشتار مردم مظلوم غزه می پردازد اعلام می دارند.

معاون وزیر کار تصریح کرد: ماهیت رژیم غاصب صهیونیستی، ماهیتی پلید و ددمنشانه است که این ماهیت روز به روز بر جهانیان آشکار و نمایان تر می شود.

موالی زاده افزود: امروز به همگان ثابت شد که رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی به رعایت حداقل های اصول انسانی نیز پایبند نیست و شاهد مدعی، تعداد زیاد زنان و کودکانی هستند که در غزه کشته یا زخمی شده اند و حتی امکان امدادرسانی نیز از آنان سلب شده است.

وی از جنایات رژیم صهیونیستی به عنوان یک فاجعه و رویداد ضد انسانی یاد کرد و افزود: این جنایات در هر جای دنیا، رویدادی ضد بشری نامیده می شود که دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.

این مقام مسئول در وزارت کار، کارگران تجمع کننده در مقابل دفتر سازمان ملل را نماینده قشر عظیم کارگری دانست و خطاب به سازمان های مسئول برقراری امنیت در جهان گفت: کسانی که مسئول و مدعی ایجاد و برقراری امنیت در جهان هستند نباید در قبال این جنایات وحشیانه سکوت کنند و مجامع بین المللی باید هرچه سریع تر اقدامات عملی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی از خود نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه هر انسان آزادی خواه و آزاده و هر وجدان بیداری در جهان این جنایات را محکوم می کند تاکید کرد: امروز زنان و کودکان در غزه و فلسطین تحت بمباران های شدید رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند و از امکانات حداقلی نیز محروم هستند.

موالی زاده تصریح کرد: ما در کنار کارگران به عنوان نماینده جامعه کار و تولید در این تجمع گرد هم آمده ایم تا به جهانیان اعلام کنیم که سیاست دولت تدبیر و امید در جهت حمایت از مظلومان غزه و جهان است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد هرچه سریع تر این جنایات به پایان برسد و شاهد برچیده شدن رژیم غاصب صهیونیستی باشیم.

در پایان این گردهمایی، بیانیه جامعه کارگری در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و در حمایت از مردم بی دفاه و مظلوم غزه قرائت شد.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =