حس شما درباره پایان یک رابطه و یا ازدواج چیست؟

این کتاب می‌خواهد به ما کمک کند خودآگاهی و دلسوزی را بیشتر گسترش دهیم و به شجاعت و ابزارهایی برای رویارویی با انواع مختلف از دست دادن ها و چالش ها مانند از دست دادن شغل خود، روبرو شدن با یک بیماری یا ناخوشی تهدیدکننده زندگی مجهز شویم.

به گزارش خبرآنلاین، كتاب متفاوت و جذاب «شفاي قلب» نوشته لوييز ال هي نويسنده نامي كتاب هاي روانشناسي با ترجمه ياسين قاسمي توسط انتشارات البرز منتشر شد.

نویسنده در ابتدای کتاب اینگونه توضیح داده: «یک قلب شکسته همیشه یک قلب باز است. این دلشکستگی می‌تواند ناشی از فروپاشی، طلاق و یا حتی مرگ عزیزان باشد. و آنها براساس چگونگی تفکر در موردشان، می توانند بیشتر شوند. ما می خواهیم که شما از دست دادن را به طور کامل احساس کنید بدون اینکه دچار رنج و اندوه شوید.»

بنابراین گزارش، در کتاب «شفای قلب»، لوییز ال هی شخصیت برجسته خود توانمند سازی و دیوید کسلر متخصص مشهور غم و فقدان برای گفتگویی درباره بهبود قلب بعدِ از دست دادن گرد هم می آیند. لوئیز و دیوید درباره احساسات و افکاری بحث می کنند که زمانی روی می دهد که رابطه ای شما را دلشکسته و ناامید رها می کند، مانند یک ازدواج منتهی به طلاق یا از دست دادن یک عشق. آنها همچنین به شما کمک خواهند کرد خودآگاهی و دلسوزی را بیشتر گسترش دهید، شما را به شجاعت و ابزارهایی برای رویارویی با انواع مختلف از دست دادن ها و چالش ها مانند وداع با یک حیوان خانگی مورد علاقه، از دست دادن شغل خود، روبرو شدن با یک بیماری یا ناخوشی تهدیدکننده زندگی و موارد دیگری از این قبیل مجهز می کنند.

با ترکیب کامل اظهارات لوییز و آموزه های قدرت بخشی افکار و سال های زیاد تجربه دیوید در کار با بیماران سوگ، این کتاب برجسته، روشی فوق العاده نوینی را برای تفکر، به دست آوردن عشق عمیق و شادی در زندگی ارائه می دهد. شما نه تنها خواهید آموخت که چگونه قدرت سوگتان را برای کمک به رشد و یافتن آرامش مهار کنید بلکه همچنین متوجه خواهید شد که بله، شما می توانید که قلبتان را التیام بخشید.

در بخشی از مقدمه کتاب شفای قلب می‌خوانیم:
«با بررسي تفكرات خود در مورد فقدان در فصل 1 شروع مي‌كنيم. تفكرات شما در مورد تمام كردن روابط چيست؟ حس شما در مورد پايان يافتن ازدواج چيست؟ هنگامي‌كه يك فرد عزيز فوت مي‌كند چه واكنشي نشان مي‌دهيد؟ با پرسش اين سؤالات به شما كمك مي‌كنيم كه تفكرات خود را در مورد فقدان تغيير دهيد.

در فصل 2 ما به روابط دوستي مي‌پردازيم. با وجود اينكه ممكن است شما در ميانه‌ اتمام يك رابطه اين كتاب را مطالعه كنيد، ديگران ممكن است پس از يك طلاق يا مرگ آن را بخوانند. بدون توجه به وضعيت كنوني تان، ما شما را تشويق مي‌كنيم كه اين فصل را مطالعه كنيد زيرا همه‌ ازدواج‌ها و طلاق‌ها از يك رابطه شروع مي‌شوند. هر مرگ نيز در مورد يك رابطه است.

فصل 3 به‌طور خاص بر روي ناراحتي يك طلاق تمركز مي‌كند. و سپس در فصل 4 ما به ناراحتي پس از درگذشت يك عزيز مي‌پردازيم. در همين راستا كه پيشنهاد مي‌كنيم فصل رابطه را مطالعه كنيد، از شما مي‌خواهيم فصل مربوط به مرگ را نيز بخوانيد زيرا هر اتمام رابطه يا هر طلاقي، يك مرگ در يك سطح بخصوص است.

در فصول باقي مانده، ما به هر نوع فقدان ديگري كه ممكن است در طول زندگي خود با آن مواجه شويم مي‌پردازيم. از فقدان يك حيوان خانگي گرفته تا از دست دادن شغل يا فرزندي كه آن را آبستن هستيد و...همچنين راه‌هاي التيام فقدان‌هايي كه به‌طور سطحي، به‌نظر دشوار نمي‌آيند را بررسي مي‌كنيم همچون ناراحتي‌هايي در زندگي كه هرگز اتفاق نيفتاده و نخواهند افتاد.

صفحات پيش رو شامل تفكرات جديد، داستان‌هاي دلگرم‌كننده، و تأكيدات قدرتمند در مورد شرايط خاص هستند. داستان‌هاي موجود، از افراد واقعي در شرايط واقعي گرفته شده‌اند كه با عشق، آن‌ها انتخاب كرده‌اند تا چالش‌هاي زندگي و درس‌هاي خود را با ما در ميان بگذارند و ما آن‌ها را با شما قسمت كنيم.»

کتاب شفای قلب در 210 صفحه و قیمت 10هزار تومان منتشر شد.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    36 2
    سلام.هیچ حسی ندارم.خدافظ.
  • اميد A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    32 2
    خيلي خوبه.بعدي
  • فرهاد IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    28 1
    یادم میاد قدیما میگفتن فلان دختر یا پسر بچمون و جادو کردن دیگه دل به ازدواج نمیده.اما امروزه میبینیم جادو نبوده بلکه از بس به اون طرف دل بسته بوده بعده قطع رابطه دل به کس دیگه نمیخواد بده تو یه انزوا به سر میبره واقعا سخته سخت
  • حميد ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    22 23
    ازدواج مزدواج رو بى خيال كه بيزارم ازش. حرفشم نزن
  • سيمين US ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    8 1
    كتاباي لوييس آل.هي هميشه خوب بوده
  • ژولیت IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    3 0
    من مشتاقانه منتظر کتابهای لوییزال هی هستم... واقعا انرژی مثبت میده
  • م.ا IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    4 0
    به نظرمن بهتره به این موضوع هم بپردازیم : اگه دو نفر بخاطر مسائلی که در زمان خاصی رخ داده ناآگاهانه از هم جدا شدند و حالا با مرتفع شدن اون مسائل شرایط برگشتن با فراهم کردن تمهیداتی وجود دارد چگونه برگردند به زندگی . بعنی طلاقهایی هست که ناآگاهانه و عجولانه بوده و راهکار بدید که چگونه دوباره اون زندگی سر بگیره . همش میگید چطور کنار بیایم . این مساله پیش اومده ولی متاسفانه جایی ندیدم و یا نشنیدم که در مورد این موارد و رابطه ها حرف زده بشه و یا راهنمایی بشه خیلی از زندگی ها قابل برگشت و نجات دادن هستند خصوصا با وجود بچه تو زندگی .
  • سین شین A1 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    3 1
    از پایان رابطه خوشم نمیاد دوست ندارم هیچوقت خودم تمام کننده رابطه باشم.
  • بی نام A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    3 0
    بسيار عالي ...
  • بی نام IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    11 0
    زمان پایان یک ازدواج لحظه ایست وحشتناک چون خودم تجربه اش کردم واقعا اینکه میگن عرش خدا میلرزه راسته ، خدا واسه هیچ کس پیش نیاره،
    • بی نام A1 ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
      9 0
      امين
  • علی A1 ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    7 1
    1. تا از لحاظ عقلی و فکری بالغ و آماده نشدین ازدواج نکنید. 2. تا وقتی بخشنده، سازگارو صبور نشدین ازدواج نکنین. 3. اگر هنوز حرفها و افکار اطرافیانتون از جمله پدر ومادرتون براتون از روابط زناشویی مهمتره ازدواج نکنین. 4. اگر فقط به روابط جنسی فکر میکنین.ازدواج نکین. 5.اگر وضع اقتصادی شما افتضاحه ازدواج نکنین. 6. اگر فکر میکنین رفتار بد طرف مقابل بعد از ازدواج عوض میشه و یا قدرت تحمل دیدن رفتارهایی غافلگیر کننده و تا به امروز پنهان شده رو ندارید ازدواج نکنین. 7.و در آخر ، اصلا ازدواج نکنین چون اگر فکر میکنین باید ازدواج کنین باید بگم مورد اول رو همین الان ندارین.
    • بی نام A1 ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
      4 0
      واقعا سخته ازدواج تازه به فرض هم همه شرایط را داشته باشید، فرد مورد نظر که حداقل 5060 درصد بهم بخورید را چگونه پیدا کنیم، بعد از کجا بفهمید او هم این 78 شرط را داشته باشد؟ خدا داند فقط