سازمان تاکسیرانی در نظر دارد دوره های آموزشی تخصصی را برای تاکسیرانان متناسب با نوع خدماتشان در مراکز ویژه برگزار کند که در همین راستا آموزش 8 هزار تاکسیران سرویس مدرسه از روزگذشته برای سال تحصیلی جدید آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ میثم مظفر مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران امروز در برنامه تلویزیونی سلام تهران از برگزاری دوره های آموزشی رانندگان تاکسی سرویس مدارس خبر داد و گفت: این دوره ها از روز گذشته برای آموزش 8 هزار تاکسیران در سال تحصیلی 93-94 آغاز شده است.

مظفر همچنین از آموزش مهارت های حرفه ای ضمن خدمت تاکسیران ها برای دیگر انواع تاکسی ها خبر داد و افزود: دوره های اختصاصی برای تاکسی های تلفنی، راه آهن، فرودگاه و تاکسی های گردشی در نظر گرفته شده است که به زودی در مرکز ویژه ای که به همین منظور راه اندازی شده است، برگزار می شود.

وی در ادامه از برنامه ریزی برای نوسازی 4 هزار تاکسی فرسوده در شهر تهران خبر داد و گفت: تا کنون یک هزار تاکسی نوسازی شده است و پیش بینی می شود طی سه ماه آینده سه هزار تاکسی فرسوده دیگر نیز از ناوگان خارج و تاکسی های نو جایگزین شوند.

به گفته مظفر با خروج این میزان تاکسی فرسوده بیش از 80 هزار تن از ذرات آلاینده موجود در هوای تهران کاهش می یابد که می تواند کمک شایانی به حفظ سلامت محیط زیست شهرمان بکند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران همچنین به فراهم سازی امکانات فرهنگی و تفریحی برای تاکسیرانان شهر تهران اشاره کرد و گفت: این برنامه ها در قالب بسته رفاهی بشارت برای 80 هزار تاکسیرانان در سال جاری بیمه تکمیلی رایگان به وجود آورده ، همچنین بیمه تکمیلی خانواده تاکسیرانان را با 80 درصد تخفیف ارائه کرده است. بیمه عمر و حوادث رایگان برای رانندگان تاکسی از دیگر خدمات بسته رفاهی بشارت است.

وی افزود: در قالب این بسته رفاهی تاکنون 14 هزار تاکسیران به همراه خانواده هایشان با هزینه بسیار اندک- 15 هزار تومان برای اسکان هر نفر یک شب- به مشهد مقدس اعزام شده اند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =