فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: هیچ اطلاعی از بخشنامه شهرداری مبنی بر تفکیک جنسیتی ندارم و نیروی انتظامی در این زمینه ابلاغی نکرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار «اسماعیل احمدی مقدم» روز یکشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه ناجا گفت: از درج برخی مطالب در مورد تفکیک جنسیتی در مراکز موسیقی از سوی نیروی انتظامی تعجب کرده ام زیرا چنین بخشنامه ای نداشته ایم.

وی گفت: موضوع در مورد فردی بود که سال گذشته در ارومیه کنسرتی را برگزار کرد که صحنه آرایی آن متناسب با دیسکو بوده که ما فیلم آن را برای وزیر ارشاد و کشور فرستادیم که وزیر کشور بر مسوول سازی دستگاه ها در زمینه رعایت مسایل اخلاقی از سوی خود دستگاه ها تاکید کرد.

احمدی مقدم تصریح کرد: من اطلاعی از بخشنامه شهرداری ندارم و نمی‌دانم شهرداری چه می‌کند؛ واقعاً در ناجا ما چنین حرفی نداریم و سیاستی ابلاغ نکردیم. البته در اماکن عمومی ناجا حضور دارد. 

احمدی مقدم گفت: نیروی انتظامی عقب نمی رود و در برابر هجمه ها از خود دفاع می کند.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: نیروی انتظامی از جمله سازمان هایی است که از یک سو زیر نظر نیروهای مسلح و از سوی دیگر رابط دستگاه قضایی و همچنین مجری قانون به شمار می آید، البته نیروی انتظامی با نمایندگان مردم و همچنین اقشار مختلف مردم که مهمترین بخش ها هستند تعامل دارد و علت اصلی تعامل ناجا با سایر دستگاه ها به دلیل تعامل با اقشار مردم است.

احمدی مقدم همچنین گفت: از حیث تنوع ماموریت ها نیروی انتظامی از جمله دستگاه های پرتنوع و همچنین از نظر گسترده جغرافیایی، از ماموریت های بسیاری برخوردار است که از نظر زمانی و فوریت تعطیل بردار نیست.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    2 5
    یک موضوعی را روشن کنم که مباحث خلط نشود. اگر بخشنامه ای بر اساس جنسیت افراد صادر شود به آن می گویند تفکیک جنسیتی چون از سوی حاکم بر ضعیف تحمیل شده اما اگر مدیر جایی بررسی کند، امکانات خود را بسنجد، تعداد زن و مرد شاغل در هر بخش را بداند و مطمئن شود که جدا کردن زن و مرد ایجاد عارضه نمی کند این از نظر همه قابل پذیرش است. اما اگر مدیری بدون مطالعه و با استفاده ابزاری از عقاید مردم بخواهد روشی را پیاده کند که ممکن است تنها سود عده ای در آن باشد آنوقت از مردم تودهنی می خورد چون تنها قدرت مشروع در جمهوری اسلامی قدرت مردم است.
  • بی نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    6 2
    ما؟؟ کی ؟ ما ؟ نه