تایید مرگ 38 مسافر پرواز تهران - طبس/جعبه سیاه پیدا شد

سازمان پزشکی قانونی کشور مرگ 38 تن از مسافرین و کادر پرواز هواپیمای تهران - طبس را تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران از استقرار یک تیم پزشکی کامل در محل وقوع حادثه خبر داد و گفت: معاینه اولیه شناسایی اجساد سانحه هواپیما در دست انجام است.

دکتر بشیر نازپرور گفت: اکنون 4 تیم پزشکی در کهریزک در آماده باش کامل هستند تا به محض انتقال اجساد، شناسایی نهایی را انجام دهند.

وی گفت: اجساد پس از دستور بازپرس سر صحنه و انجام کارهای مقدماتی برای شناسایی نهایی به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران واقع در کهریزک منتقل می شوند. آمادگی کامل برای شناسایی سریع اجساد وجود دارد.

تاييد مرگ 38 نفر در سقوط هواپيماي تهران - طبس

سازمان پزشكي قانوني كشور مرگ 38 تن از مسافرين و كادر پرواز هواپيماي تهران - طبس را كه صبح امروز یکشنبه در شمال فرودگاه مهر آباد دچار حادثه شد، ‌تاييد كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان پزشكي قانوني كشور، صبح امروز یکشنبه يك فروند هواپيماي مسافربري كه از تهران عازم شهرستان طبس بود دقايقي پس از پرواز به دليل نقص فني دچار سانحه شده و در شمال فرودگاه مهرآباد سقوط مي كند.

اجساد 37 كشته اين حادثه كه در منطقه سقوط هواپيما يافت شده در حال انتقال به پزشكي قانوني است، يكي از مصدومين حادثه نيز در بيمارستان جان باخته است.

اجساد در حال انتقال به پزشكي قانوني شامل 22 مرد، 10 زن، دو پسر بچه، يك دختر نوجوان،‌ يك دختر بچه و يك نوزاد دختر شيرخوار است. همچنين جسد مصدوم فوت شده در بيمارستان نيز متعلق به يك مرد است. (در مجموع 38 نفر)

گفتني است بر اساس اخبار منتشر شده هواپيماي مسافربري ايران 140 آنتونوف صبح امروز یکشنبه از تهران به مقصد طبس در حركت بوده كه لحظاتي پس از پرواز به دليل جدا شدن يكي از بال ها دچار حادثه مي شود و در منطقه تهرانسر سقوط مي كند.

بنابر اين اخبار تعداد سرنشينان هواپيما 48 نفر بوده اما تا كنون جسد 37 تن در محل وقوع حادثه يافت شده كه در حال انتقال به پزشكي قانوني است.

جعبه سیاه پیدا شد
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: جعبه سیاه هواپیما شامل نوار مکالمات خلبان و نوار پارامتر‌های موتور پیدا شد.

احمد مجیدی گفت:  با تلاش دست‌اندکاران تیم بررسی سانحه ساز‌مان هواپیمایی کشوری، جعبه سیاه آنتونف شامل نوار مکالمات خلبان و نوار پارامتر‌های موتور پیاده شد.

 

4646

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    6 1
    بال کنده شده یا موتور اتیش گرفته؟
  • کارمند بیچاره IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    11 0
    واقعا متاسفم.خیلی تلخه. : انگار تموم دنیا بسته است به تار مویی / برای این زمونه نمونده آبرویی...
  • بی نام A1 ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    27 0
    می خواستی جعبه پیدا نشه همون بغل افتاده بود
  • بی نام IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    6 2
    الان تهران خیلی گرمه و خطرناکه که هواپیماهای روسی که برای دمای کم سیبری طراحی شده اند الان در تهران روشن شوند و فعالیت کنند.
  • بی نام US ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    واقعا حادثه تلخی است.
  • مهدیه IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    هواپیمای ایرانی دیگه همینه.تسلیت به خونواده های داغ دیده این حادثه از جمله دوست خودم‌.