شبنم مقدمی به جمع بازیگران مجموعه «اَبله» به کارگردانی کمال تبریزی پیوست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این بازیگر که دو مجموعه «مدینه» و «هفت سنگ» را در ماه رمضان در حال پخش داشت و این روزها «امروز» ساخته رضا میرکریمی را روی پرده سینماها دارد، با تهیه‌کنندگان مجموعه «اَبله» به توافق رسید و قرارداد بست.

مقدمی بازیگر برگزیده جشنواره گذشته فیلم فجر پیش از این با ایفای نقش کوتاهی در «همیشه پای یک زن در میان است» با تبریزی همکاری داشته است.

عیسی یوسفی‌پور دیگر بازیگر اضافه شده به پروژه «اَبله» است.

این بازیگر پیش از این در فیلم هایی چون «خیابان‌های آرام»، «همیشه پای یک زن در میان است»، «دختر شیرینی فروش» و «کلاه قرمزی و بچه ننه» به ایفای نقش پرداخته است.

تاکنون حضور فاطمه معتمدآریا، مهران احمدي، سیامک انصاری و باران كوثري در «اَبله» قطعي شده و انتخاب ساير بازيگران همچنان ادامه دارد.

اخیرا پخش تیزرهای این مجموعه ساخته میثم مولایی پیش از مجموعه «شاهگوش» آغاز شده که برای اولین بار است تیزر یک کار قبل از شروع تصویربرداری آماده و عرضه می شود.

این مجموعه 26 قسمتي که فيلمنامه‌اش را عليرضا طالب‌زاده نوشته، موضوعي كمدي دارد و روايت نويسنده‌اي به نام هادي است كه در نگارش فيلمنامه‌هاي پليسي جنايي تخصص دارد. او درگير ماجراي يكي از شخصيت‌هاي عجیبش به نام پريسا مي‌شود.

شركت تصويرگستر پاسارگاد و محمد مسعود تهيه «اَبله» را به عهده دارند که قرار است تصویربرداری‌اش اواخر مرداد شروع شده و پخش آن بعد از مجموعه «شاهگوش» در اواسط مهر ماه آغاز شود.

243243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =