ایرنا نوشت:

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکی از محاسن مدیریت دولت تدبیر و امید اجرایی شدن وعده‌هاست.

حسین انتظامی روز پنجشنبه در بازدید از دهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی استان مازندران و در بازدید از غرفه ایرنا مرکز ساری افزود: هدیه بیمه تکمیلی خبرنگاران که توسط رییس جمهوری وعده داده شد زمینه اجرایی شدن دارد.

وی با بیان اینکه شخص رییس جمهوری در سه روز گذشته از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امکان اجرایی شدن بیمه تکمیلی خبرنگاران را استعلام نمود، ادامه داد: این اقدام نشانه مدیریت صحیح دولت تدبیر و امید در دادن وعده‌ها و قول‌هاست.

گفتنی است رییس جمهوری امروز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در شهرکرد گفت: ˈ به عنوان هدیه روز خبرنگار به وزیران ارشاد و تعاون ابلاغ می‌کنم که بیمه تکمیلی خبرنگاران عملیاتی شودˈ.

انتظامی در مورد فعالیت پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مجازی گفت: قانون ساماندهی سایت‌های مجازی همانند قانون مطبوعات برای آنان اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام سایت‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مجازی همانند مطبوعات شناسنامه‌دار خواهند شد ادامه داد: بررسی مشکلات و تخلفات سایت‌های اطلاع‌رسانی در فضای مجازی نیز همانند قانون مطبوعات خواهد بود.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با اشاره به اینکه براساس این اقدام وحدت رویه در بررسی تمام رسانه‌ها چه مکتوب و الکترونیکی به وجود خواهد آمد اظهارداشت: از این پس راه اندازی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی باید با مجوز باشد.

 

23503

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =