به نمایشگاه عکس های بهرام گوهری بروید و به خیریه رعد کمک کنید

نمایشگاه عکس های بهرام گوهری هنرمند عکاس با عنوان " آن دیگر "برگزار می شود و منافع آن به توان یابان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد اختصاص می یابد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ نمایشگاه و فروش آثار عکاسی بهرام گوهری به نفع خیریه رعد از هفتم تا هفدهم شهریور برپا خواهد شد.

سوژه آثار بهرام گوهری " انسان" است و در سال های اخیر پوشش و حجاب بانوان از چادرهای دوران قاجاریه تا امروز دستمایه کارهای این هنرمند قرار گرفته و نمایشگاه " آن دیگر " نگاهی به درون معنوی بانوان و تأثیر تکنولوژی تلفن و رنگ ها در زندگی را به تصویر کشیده است.این هنرمند تاکنون بیش از ۱۴ نمایشگاه انفرادی در نگارخانه های معتبر داخل و خارج کشور برگزار کرده است.

درآمد حاصل از فروش آثار این نمایشگاه به امر آموزش، توانبخشی و اشتغال افراد دارای معلولیت اختصاص می یابد.بر اساس اعلام مسؤولان برگزاری، بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است و بازدیدکنندگان می توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۱ ایام یاد شده به گالری اعتماد واقع در نیاوران (باهنر)، میدان یاسر، خیابان صادق قمی، خیابان بوکان (دو راهی سمت راست)، پلاک ۴ مراجعه کنند.

47232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =