روزنامه شرق به نقل از آیت الله محی الدین حائری شیرازی در مصاحبه با خبرگزاری رسا نوشت:

نمی‌شود که ما نظامی داشته باشیم که اساسا در آن منتقدی نباشد! البته منتقدی که در اصول کلان با ما مشترک باشد، اما در اداره کشور نظرات و سلایق متفاوت خود را بگوید. مگر ما اصولگراها معصوم هستیم که هر کسی مخالف ما بود، او مطلقا طرد شود؟ ممکن است ما هم در بعضی موارد اشتباه کنیم. پس اگر اینطور است که معصومیتی در کار نیست، دست‌به‌دست‌شدن مناصب و قدرت هم هیچ امر خطرناکی نیست.
الان ریاست‌جمهوری از دست اصولگراها به دست گروه مقابل افتاده است، آسمان به زمین آمده است؟ چه اتفاقی افتاده است؟ مثلا آنها الان دارند به‌جای تیم قبلی، با غربی‌ها مذاکره می‌کنند، خب از دو حال خارج نیست؛ یا موفق می‌شوند که نهایتا موفقیت آنها، موفقیت نظام و رهبری است چرا که اساسا رهبری به آنها اجازه انجام این مذاکرات را داده و از آن حمایت کرده است یا موفق نمی‌شوند و مشخص می‌شود که همان شیوه قبلی باید اعمال شود.

آیت‌الله حائری‌شیرازی افزود: «ما امروز می‌بینیم رییس‌جمهور خیلی بهتر از قبلی‌ها، در اطاعت از رهبری صحبت می‌کند. همه می‌دانیم ایشان قبل از اینکه رییس‌جمهور هم بشود، در این قسمت، سابقه مثبتی داشت و منصوب رهبری هم بود. الان هم معتقد به ولایت است، هم معتقد به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است، هم علاقه‌مند به آقای‌هاشمی! اما این دلیل نمی‌شود تا زمانی که خطایی فاحش مرتکب نشده است و فقط به دلیل اینکه به آن آقا عقیده دارد، به ایشان یک علامت باطل شد بزنیم.
17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آدرین IR ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    9 1
    واقعا حرف منطقی جواب نداره
  • بی نام A1 ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    خطایی فاحش؟؟؟؟با خطاهای فاحش دولت قبل چه کردین که حالا دنبال خطای فاحش دولت فعلی هستین تا باهاش برخورد کنین؟؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
      42 8
      شما یک کلمه رو گرفتی و می تازی؟ بنده خدا گفت که "تا زمانی که" .نکنه اعتقاد نداری با متخلف باید برخورد شود؟ دولت قبلی هم "تجربه" ایست که باید جلوی چشم باشد تا بین خودمان اختلاف نیافتد تا دچار دولتی شبیه دولت قبل نشویم.تعصب کورکورانه نداشته باش.
  • قاصدک IR ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    57 2
    ما مردم وحدت بین گروهها را می خواهیم هرچند که سلایقشان مختلف باشد.کینه و عدالت خطوط شیطان و باطل است
  • بی نام IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    48 8
    هیچ گروهی به اندازه اصلاح طلبان خواستار تعامل با سایر گروه های سیاسی نیست و البته این بدان معنا نیست که دربست تمام نظرات آنها را قبول داشته باشد بلکه همیشه به دنبال راه میانه ای در جهت منافع ملی است. اصلاح طلبان ایران را متعلق به تمام ایرانی ها می دانند.
    • بی نام A1 ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
      6 5
      این جورکه شما میفرمایید هم نیست دوست عزیز ،درزمان اصلاح طلبان یکی از مدیران ارشد کشور که الان هم در نتیجه همان تندرویها درزندان میباشد،می گفت هرکس به اصلاح طلبان رای نداده ازکشور برود.
  • بی نام A1 ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    37 1
    ایکاش بعضی نادانها که بمنافع خود میاندیشند و بس.این تفکررا داشتند.که فقط به مصالح کشور عمل شود
  • محمّد IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    35 1
    بازم خوشا به انصافت حضرتا.
  • بی نام IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    61 13
    شما در قیامت در پیشگاه خداوند تبارک چه پاسخی خواهید داشت با آوردن آن آقا و حمایت تمام از آبروی مردم و کشور خرجش کردید و آخرش را دیدیم با چپاول بیت اللمال و غارت آن . و این وضع فعلی کشور حال به دنبال آن هستند که همه کاسه ها را بر سر دولت روحانی بشکنند
  • حسام A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    9 3
    خیر اما دلواپسان دچار روغن سوزی شده اند