وزیر بهداشت بر لزوم تشکیل کارگروهی برای رسیدگی مناسب تر به وضعیت مصدومان شیمیایی سردشت تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، سيدحسن هاشمي وزیر بهداشت بر تشكيل كارگروهي مشترك متشكل از نمايندگان وزارت بهداشت و بنياد شهيد و امور ايثارگران ظرف مدت 15 روز آينده تأكيد كرد.

او در نشستی با حضور حجت الاسلام شهیدی معاون رئیس جمهور و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران، راه‌اندازي كلينيك ويژه‌اي براي ارائه خدمات مناسب درماني و دارويي را پيشنهاد داد.

وزیر بهداشت با اشاره به حضور 1400 مصدوم شيميايي در شهرستان سردشت و ضرورت رسيدگي مناسب تر به وضعيت درماني و دارويي مصدومان شيميايي سردشت، تاكيد كرد: برای جلوگيري از دوگانگي و موازي‌كاري بهتر است تولیت و مديريت اجرايي اين كلينيك به صورت متمرکز صورت گیرد.

هاشمي در ادامه به اقدامات اين وزارتخانه براي مصدومان شيميايي سردشت اشاره كرد و گفت: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشكي اروميه ماهانه حدود 1 ميليارد تومان جهت ارائه خدمات درماني و دارويي به اين مصدومان هزينه مي‌كند.

وزیر بهداشت با اشاره به سفر خود به سردشت، نشست مشترک با مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران را فرصتی دانست که با همکاری و تعامل مشترک بتوان برای رفع مشکلات مصدومین شیمیایی سردشت راهکاری عملی پیدا کرد.

هاشمی تاکید کرد: باید شرایط را به گونه ایی فراهم کرد که مصدومین شیمیایی سردشت تمامی خدمات درمانی و دارویی را در همان محل زندگی خود دریافت کنند.
46232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =