روزنامه جوان نوشت:

سركرده گروه تروريستي منافقين در يك گاف بزرگ و ناشيانه، علت واقعي حمايت چند روز اخير خود از مردم فلسطين را لو داد.

همسر سركرده فراري گروه تروريستي منافقين با اشاره به اينكه حملات صهيونيست‌ها به مردم بي‌دفاع نوار غزه موجب منحرف شدن توجهات جامعه جهاني از تحولات عراق و سوريه شده است، خواستار توقف اين حملات وحشيانه شد. سركرده منافقين با اين سخنان هدف واقعي اين گروه از حمايت ظاهري از مردم مظلوم فلسطين را مشخص كرده و نشان داده است كه هدف آنها حمايت از كودكان فلسطيني نبوده، بلكه نگراني از كاهش توجهات و كمك‌هاي كشورهاي استكباري به تروريست‌هاي فعال در سوريه و عراق و همراهي براي سرنگوني دولت‌هاي منتخب در اين دو كشور است.

17302
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    10 9
    روزنامه جوان یعنی منبع اینه
  • بی نام A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    33 9
    کیم مسعودایل سونگ رجوی وهمسرش کیم مریم اون دیکتاتورهای شماره یک تاریخ بهمراه رهبران کره شمالینداین سازمان انگارماکت کره شمالیست
  • بی نام EU ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    25 15
    مگر ما با چه هدفی حمایت میکنیم . ما هم بارها گفتیم که اگر در فلسطین نجنگیم باید در میدان انقلاب بجنگیم.مثل اینکه ما هم برای حفظ خودمون هست که حمایت میکنم؟ ایا غیر از این هست؟.خواهشا منتشر کنید تا جواب قانع کننده ای ببینیم.
    • بی نام A1 ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
      19 10
      جواب قانع کننده را خدمتت عرض میکنم : مردم آزاده و بخصوص مادران فهیم و نوعدوست ایرانی خودشان را در رنج و مشقت و مصیبتهای مادران فرزند از دست داده غزه شریک میدانند و از کشتار و آسیب دیدن کودکان و زنان و مردم بی پناه غزه آزرده شده اند . نوعدوستی حد و مرز و سیاست و مرام و مسلک و محافظه کاری و . . . نمی شناسد.