ایسنا نوشت:

حجت‌الله ایوبی درباره آخرین وضعیت «گزارش یک جشن»،«پاداش» و پروانه ساخت فیلم‌های بیضایی و تقوایی اظهارنظر کرد.

رئیس سازمان سینمایی آخرین وضعیت فیلم «گزارش یک جشن»ابراهیم حاتمی کیا که در دوره گذشته توسط سازمان سینمایی خریداری و بایگانی شد‌، گفت: درباره‌ی «گزارش یک جشن» تاکنون هیچ بحثی نشده و به طبع تصمیم در این‌باره نگرفتیم، باید درباره این فیلم با جناب آقای حاتمی کیا هم صحبت کنیم تا ببینیم چه می‌شود.

معاون وزیر ارشاد که در حاشیه مراسم اهدای خون سینماگران به مردم غزه وارد سازمان انتقال خون می‌شد درباره آخرین وضعیت نمایش فیلم «پاداش» به کارگردانی کمال تبریزی،مطرح کرد: «پاداش» مشکلی برای نمایش ندارد.

حجت‌الله ایوبی در پاسخ به پرسشی درباره لزوم سالن‌سازی در حوزه سینما و تاکید بر این موضوع در جلسه هنرمندان با رئیس جمهور گفت: ما در حال آماده کردن طرح جامعی در این زمینه هستیم. از قبل در این حوزه گفت‌وگوهایی با بخش‌های مختلف هیات دولت شده بود تا هم بتوانیم برای شارژ کارت سینما و هم برای سالن سازی از آنها کمک بگیریم.

او با اشاره به جلسه هنرمندان با رئیس جمهور با طرح این موضوع گفت: طرح این مساله در جلسه با آقای رئیس جمهور بسیار مفید و مهم بود، چرا که نظر ایشان به اهمیت موضوع جلب شد.

معاون وزیر ارشاد در ادامه سخنانش با تاکید بر اینکه ساخت فیلم خوب و سالن‌های با کیفیت لازم ملزوم یکدیگر هستند‌، گفت: باید رابطه مردم و سینما برقرار شود. چرا که آنها نشان داده‌اند تمایلی به دیدن فیلم‌ها در سالن‌های کهنه و فرسوده ندارند و در هرجا که سالن‌های خوبی ساخته شده است‌، از آن استقبال کردند.

ایوبی در پاسخ به پرسشی درباره آخرین وضعیت صدور پروانه ساخت فیلمسازی برای ناصر تقوایی و بهرام بیضایی گفت: آقای بیضایی برای فیلمنامه «مقصد»شان موافقت اصولی گرفتند و باید ببینیم نظر ایشان چیست و چه تصمیمی خواهند گرفت. درباره آقای تقوایی هم باید بگویم چندین‌بار با ایشان صحبت شده اما هنوز طرحی را ارائه نداده‌اند، اگر ایشان طرحی ارائه کنند، حتما آن را به سرعت بررسی می‌کنیم.


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =