نادی:کواچ گفت سرحال برگرد/بدون توجه به حاشیه ها،فقط می خواهم بازی کنم

علیرضا نادی پس از دو سال به تیم ملی والیبال دعوت شد.

مهری رنجبر:علیرضا نادی دوباره به تیم ملی والیبال برگشت.بعداز دوسال.خودش هم هنوز نمی داند چرا؟سوالی که در این مدت هنوز جوابش را نگرفته و شاید به خاطر همین است که معتقد است خولیو ولاسکو با کنار گذاشتن به او ظلم کرده.او می گوید:« متاسفانه در روزهای اوج، ولاسکو به من ظلم کرد. هنوز هم نمی‌دانم چرا؟ همیشه برای خودم سوال بود .با اینکه همیشه سعی می‌کردم با همه   در داخل و خارج از زمین تعامل خوبی داشته باشم. حالا می خواهم با نمایش  توانایی‌هایم ثابت کنم ولاسکو مرا به ناحق از تیم ملی حذف کرد.»کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال که امیدوار بود برای لیگ جهانی 2014 به ترکیب تیم ملی اضافه شود اما بابدشانسی و به خاطر مصدومیت باز بیرون ماند.او از چهارشنبه اما با شروع اردوی تیم ملی برای مسابقه های جهانی به جمع بازیکنان برمی گردد.برگشتی با شادی زیاد. نادی می گوید:«آن طور که من از تیم ملی رفتم ،معلوم است حالا که برمی گردم باید خیلی خوشحال باشم. نمی توانم خوشحالی ام را مخفی کنم.»
نادی تقویت دفاع روی تور را دلیل دعوت  به اردو می داند:«تیم ملی والیبال ایران می تواند در دفاع روی تور خیلی بهتر از این کار کند. فکر می کنم  کواچ سرمربی تیم هم به همین خاطر  مرا دعوت کرد.او با من صحبت کرد و گفت  تو را می شناسم ودوست دارم سرحال به تیم ملی برگردی .به نظر خودم هم می‌توانم بازیکن خوبی برای تیم ملی باشم.به خاطر همین صبر کردم تا دعوتم رسمی و رسانه ای شود.»سرعتی زن تیم ملی مصدومیت در لیگ را بدشانسی می داند:«متاسفانه بدشانسی زمانی اتفاق افتاد که 20 روز قبل از پایان لیگ مصدوم شدم.البته آن موقع نگاهم به باشگاهم بود که در نبودم لطمه دید و به حقش نرسید. به هر حال من با اتفاقی که ممکن است برای هر کس بیفتد کنار آمدم.»
کاپیتان سابق تیم ملی خودش می داند برای حضور در ترکیب 12 نفره تیم ملی کار راحتی ندارد:«رقابت دراردو همیشگی است. اصل ورزش بر رقابت است. حتی هشت سال پیش هم سرعتی زنها بیشتر از بازیکنان بقیه پست ها به اردو دعوت می شدند .از طرفی رقابت همیشه  باعث پیشرفت  می شود. همه بچه های سرعتی زن جزو خوبهای ایران هستند. من هم سعی می کنم شایستگی ام را در اردو نشان دهم. به مربی هم به خاطر انتخابش احترام می گذارم و نشان می دهم که انتخاب من اشتباه نبوده و ثابت می کنم که شایسته این انتخاب بودم .»
نادی ایمان دارد که می تواند پایش را در تیم ملی ثابت کند:«اگر مطمئن نبودم در ترکیب اصلی قرار می گیرم،به اردو نمی رفتم.شک نکنید می توانم جایم را بگیرم.من با این هدف به اردو می روم که برای تیم ملی بازی کنم.حالا فقط می خواهم بازی کنم و به حاشیه ها کاری ندارم. درباره کاپیتانی هم قبلا سعید صحبت کرده. البته سعید جزو بازیکنان خوب ایران است .البته همه بچه ها کاپیتان هستند.»او حالا از شرایط خودش راضی است:«حالا هم شرایط خوبی دارم.سه،چهار ماهی است تمرینات خیلی سختی طبق برنامه انجام داده ام. البته بیشتر زیر نظر کادر تیم ملی بدنسازی کار کرده ام.»

 

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    37 34
    آقای نادی لطفا عادت زشت سیگار کشیدن را هم کنار بگذار.ببخشید که رک گفتم.
  • سعید A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    39 24
    اصلا دوست نداریم نادی بیاد رقابت خوبه اما بین جوان ها به نظرم کواچ تیم ملی و دچار افت شدید خواهد کرد واقعا نگرانیم خدا نکنه اینجوری بشه من اصلا کاری به ولاسکو ندارم من فقط میخوام والیبال ایران رونده رو به رشدش ادامه پیدا کنه و مطمئنم جزء جوانگرایی در هیچ کجا راهی واسه پیشرفت نبوده مثلا اگر جوان 20 ساله بیاد کنار دست معروف چقدر مفید خواهد بود یا کنار موسوی و... واقعا رو به عقب حرکت کردن مفید نیست. ولاسکو خیلی عالی بود ولی میشه یک فرد دیگه راه درست و بره اما این راه بیراهه است. شک نکنید.
  • بی نام A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    48 35
    از کواچ مچکرم یک تنه داره تیم رو به پنج سال پیش برمی گردونه.اقای نادی ،ولاسکو در حقت ظلم نکرد به تیم ملی خدمت کرد .باور کنید برگشت نادی یعنی نابود شدن جوان کردن تیم ملی
  • بی نام IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    96 7
    امیدوارم کاپیتانی رو از میرسعید نگیرن
  • بی نام A1 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    30 19
    اقاي كواچ لاهوتي و ايرج مظفري رو هم دعوت مي كردي بابا ايشون يك مربي محافظه كار است و ما با هاش هيچي نمي شيم
  • بی نام IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    21 20
    من کاری به سن و سالش ندارم که زیاده میشه از تجربه ش استفاده کرد ولی واقعاً با وجود موسوی و غلامی برای چی دعوت شده دوباره ؟نکنه میخواد موسوی رو بشونه رو نیمکت نادی رو بازی بده از کواچ بعید نیست ...
    • بی نام IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
      30 8
      دقت کردید که پست موسوی و نادی هیچ ربطی به هم نداره؟چندوقته تماشاگر والیبالی خدا وکیلی؟
    • ایمان A1 ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
      12 4
      اتفاقا جفتشون دفاع وسط هستن..دعوت شدنش با توجه به بازیهای لیگ کار خوبیه...تجربه تیم هم بالا بیشتر میشه
  • سجاد A1 ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    3 1
    فقط جای تاسف داره،آقای کواچ فوقش جوانگرایی رو متوقف میکردی نه این که بری از توی صفحات تاریخ والیبال بازیکن پیدا کنی.ولاسکو برای هر رقابتی حداقل یک بازیکن جوان معرفی میکرد به تیم ملی. به نظرم دوران افول والیبال از سال بعد شروع میشه
  • سفیر A1 ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    1 0
    بابا این کواچ دیگه چه جور آدمیه که به عقب برمیگرده