دعوت ها از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

جمعه این هفته که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نیز هست مانند هر سال راهپیمایی روز قدس برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاين به نظر مي رسد با توجه به جنگ اخير رژيم صهيونيستي عليه مردم مظلوم غزه راهپيمايي امسال محلي براي اعتراض به اين جنايت صهيونيست ها باشد. امسال نيز به مانند سال هاي گذشته سازمان ها ، گروه و تشکل هاي مختلف از مردم دعوت کرده اند که در اين راهپيمايي شرکت کنند:

نام تشکل

بخشي از بيانيه دعوت

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان این اطلاعیه فراخوان از ملت مسلمان، انقلابی و روزه‌دار ایران اسلامی و از همه آحاد و اقشار و اصناف مختلف مردم دعوت می‌کند تا همگام و همصدا با سایر مسلمانان در دیگر بلاد اسلامی غریو رهایی و آزادی قدس شریف و شعار نابودی کفر و استکبار را سر داده ، در صفوفی متحد و یکپارچه در جمعه آخر رمضان‌المبارک، رسالت دینی وشرعی خود را در برائت از کفار و مشرکین و طاغوتیان در عرصه هنرنمایی ماه عبودیت و بندگی انجام دهند.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ضمن هشدار دادن و آگاه نمودن مسلمین به وظیفه خطیر خود در عصر رویارویی تمدن‌ها و اسلام و کفر، مسلمانان و ملت شریف ایران را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این روز بزرگ فرامی‌خواند و بر اهمیت بیش از پیش مراسم امسال تاکید می‌نماید؛ چرا که رژیم صهیونیستی مردم بی‌دفاع غزه را آماج حملات غیرانسانی قرار داده و به نسل‌کشی می‌پردازد.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه

روحانیون و طلاب با شرکت در این آوردگاه بزرگ اسلامی با آرمانهای رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) تجدید پیمان کرده و با سردادن فریاد رسای ˈمرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییلˈ به ندای رهبر فرزانه خویش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای لبیک می گویند.

شورای جبهه اصلاحات قم

حضور گسترده مسلمانان جهان در روز قدس و اعتراض گسترده به دولتمردان ستمکار اسراییل عاملی در ایجاد وحدت هرچه بیشتر مسلمانان بخصوص فلسطینی های عزیز و حمایت از مردم بی دفاع غزه و تجدید عهد با آرمانهای خمینی کبیر خواهد بود.

حزب موتلفه اسلامی

ملت ایران در راستای هدف متعالی و دوراندیشانه امام راحل و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز قدس امسال را پرشورتر از گذشته برگزار و اطمینان دارد که ریشه درخت غصبی اسراییل با همت مقاومت از زمین بیرون آورده شده و با چند ضربه متحدانه فلسطین و یارانش سرنگون خواهد شد.

 

 

2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =