۰ نفر
۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸
تفرق امت اسلامی و حیات اسرائیل

غزه در آتش خون می گدازد و در سکوت خبری تمامی مدعیان حقوق بشر ، بنیادی ترین حقوق مردمی در حال نابودی است که فقط به دنبال امنیت و آسایش غصب شده ی خود می گردند . با تاملی ساده می توان پی ریزی مکاتب مختلفی را که با لباس دموکراسی ، گرگ تجاوز به هر حریمی را به خانه ی میشان ساده دل برای دریدنشان می فرستند ، رصد کرد . گویا منطق و ادبیات سیال و بدون چهارچوب غرب ( که البته بنظر در عالم فراگیر شده باشد ) فقط برای توجیه توحشات آنها طراحی شده و اجرا می گردد . از نوشته ی سید حسین طاهری بهره گرفته و این سطور را به رشته ی تحریر درآوردم .

 

هر کس تلاشی برای احقاق حق و زنده نگه داشتن تاریخ مغصوب خود را در سر بپروراند یا در لیست سیاه تروریسم قرار گرفته و یا با تروریست های در آستین پرورش یافته ی همین غرب وحشی در ستیز خواهد ماند . جای بسی تاسف و البته تامل دارد که ، اگر به نقشه ی خود خوانده ی این رژیم جعلی نگاهی بیاندازیم ، در خواهیم یافت که "سرزمینی کوچک با تاریخی بزرگ ، در تصرف قومی است که سوء پیشینه آن را آیات وحی نیز در کتاب ماندگار قرآن ثبت کرده است و مردمی اسیر جنایات قومی که متهم ردیف اول در خیل تمام جانیان و جلادان از آدم تا خاتم و از خاتم تا به امروز است ، در انتظار روز رهایی هم با دشمنان خارجی می جنگد و هم باید نگران سازش کاران دنیا طلب باشد ."

جای بسی امیدواری است که نه فقط تاریخ که جغرافیا هم حکم به نابودی رژیم صهیونیستی اسرائیل داده است و در روزگار یاس فراگیرمی توان خورشید درخشان موقعیتی طلایی را در مقابل این واقعت تلخ نظاره گر باشیم مشروط به اینکه ، با بیداری اسلامی و اتحاد و همدلی تمام مسلمانان که از قضا اطراف و اکناف این متولد محبوس را در برگرفته اند ، شر این منحوس را از سر تمام بشریت برداریم .  

وقتی به نقشه می نگریم از جانب غرب، صحرای سینا فلسطین اشغالی را به مصر و از آن جا به کشورهای مسلمان شمال آفریقا متصل می کند. از شمال با جنوب لبنان، جنوب مقاومت و جبل عامل؛ مهد عالمان و مجاهدان شیعه هم مرز است.مرزی که تنها خاطره جنگ 33 روزه با حزب الله برای اثبات ناتوانی و  نکبتی که در تار و پود رژیم صهیونیستی تنیده و آن را محکوم به نابودی کرده است کفایت می کند. آن سوتر، بلندی های تسخیر شده جولان است. بخشی از سرزمین شام قدیم و سوریه جدید.در شرق با کرانه باختری رود اردن و در جنوب غربی با نوار غزه مجاورت دارد. تنها نام غزه و مجاهدانش یک تنه لرزه بر اندام صهیونیست ها می اندازد و در لایه های بعدی هم تا چشم کار می کند، سرزمین های اسلامی است. هرچند تلخی این موضوع برای کودکان و جوانان مسلمان از هر ملیتی کافی است که چرا با چنین احاطه ای از سوی مسلمانان این قوم ظالم هنوز نفس میکشند ، ولی جای امید واری نیز همچنان باقی است .در داخل اراضی اشغالی هم اوضاع بر وفق مراد صهیونیست ها نیست. تبعیضی که رژیم اشغالگر بین مهاجران یهودی قائل شده و آن ها را به شهروند های دست اول و دوم و... تقسیم کرده و بر این مبنا هر گروه را در مناطق مرغوب و نامرغوب سکنی داده و شکاف طبقاتی ایجاد شده از آن و دهها ناهنجاری اجتماعی دیگر از قبیل آزادی رسمی برده داری و سقوط اخلاقی که ذاتی این جماعت است مزیدی است بر علت و دلیلی است بر پوشالی بودن آن رژیم و آب در هاون کوبیدن برای ماندن و تجاوز کردن و توسعه دادن فضای حیاتی خود با غصب سرزمین های جدید.

با تمام آنچه گفتیم ، هر روز شاهد نسل کشی اشغالگران صهیونیست هستیم. تجاوزگرانی که از قبل و خصوصا بعد از سال 1948 به این طرف زن و مرد و پیر و جوان فلسطینی را از دم تیغ گذرانیده اند. این همه اتفاق بیخ گوش این تعداد کشور اسلامی، بدون این که آب از آب تکان بخورد، تراژدی بزرگ روزگار ماست. نگاه به این موقعیت و این سکوت مرگبار، کام هر مسلمان آزاده را تلخ می کند. و بوسه زدن بر دست خاخام یهودی توسط اسقف اعظم کاتولیک های جهان ، گویای این واقعیت است که غرب در حال گرفتن انتقام شکست جنگ های صلیبی از مسلمانان ، بدست صهیونیست هاست . 

و اما موقعیت طلایی، از ژئوپولتیک منطقه و مکتب مجاهد پرور و ظلم ستیز اسلام و بشارت های وحیانی قرآن در نابودی محتوم صهیونیست های اشغالگر و بیداری اسلامی حاصل از انقلاب اسلامی ایران و ملت شهید پرور ما ، نشأت می گیرد. جغرافیای سیاسی خاورمیانه و نحوه چیدمان کشور های اسلامی به شکلی معجزه آسا اسرائیل متجاوز را در محاصره ای طبیعی قرار داده که سهولت نابودی و محو این رژیم جنایتکار را نوید می دهد. چیدمانی که اسرائیل را محصور و محبوس متولد کرده است که خود یک آرایش جنگی خدادادیست .

بی تردید، مکر خداوندی، این خائنان خائف را با پای خود به محبس کشانده و در فشار طبیعی چند لایه مسلمانان درکشور های اسلامی قرار داده است تا راهی غیر از سقوط و سرنگونی پیش روی نداشته باشد. تنها ضربتی لازم است تا رژیم پوشالی فرو ریزد. بی تردید حماقت احتمالی صهیونیست ها در تهاجم به ایران ضربت نهایی را وارد خواهد آورد. میدانیم اقتدار کشور ها در پارامترهای محدودی احصا می شود . وسعت ، جمعیت ، قدرت نظامی ، موقعیت استراتژیک جغرافیایی ، وجود ذخائر طبیعی ، قدرت اقتصادی و قدرت سیاسی از جمله این معیارها هستند که این رژیم شاید بخاطر داشتن قوه ی اقتصادی قوی توانسته باشد با اتکا به قدرت نظامی فعلا به صورت مصنوعی به حیات نکبت بار خود ادامه بخشد ، لیکن با هوشیاری سایر ملل مسلمان و مردم آزاده دیگر کشور ها می توان این نوع تنفس را نیز از این رژیم گرفت . انشاالله . 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    8 4
    اسراییل اول خودش حمله میکنه وقتی حماس یا قسام جواب حملاتش را میدهند میره سراغ مصر و عربستان که آتش بس اعلام کنه۰۰۰