فیلم موزیکالی که پاییز کلید می‌خورد / بازگشت کارگردان فیلم‌های جنایی معمایی به سینما

محمدعلی سجادی بعد از هفت سال دوری از عرصه کارگردانی سینما، قصد دارد «یک داستان اخلاقی» را پاییز پیش رو کلید بزند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سجادی بعد از ساخت «مخمصه» در سال 1386، یکی دو فیلم ویدئویی را کارگردانی کرد، اما شرایط حضورش در سینما فراهم نشد تا اینکه در ماه‌های گذشته برای فیلمنامه «یک داستان اخلاقی» پروانه ساخت دریافت کرد.

سجادی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری خبرآنلاین، درباره حال و هوای فیلم جدیدش اظهار کرد: «فیلم یک ملودرام ساده اجتماعی است که در حال و هوای فیلم‌های قبلی‌ام خواهد بود.» از جمله فیلم‌های سجادی می‌توان به «شیفته»، «رنگ شب»، «اثیری» اشاره کرد که همگی تمی جنایی معمایی دارند.

«یک داستان اخلاقی» این روزها مراحل پیش تولید را پشت سرمی‌گذارد. سجادی در این باره گفت: «سرگرم انتخاب بازیگران و دیگر عوامل هستیم و امکان آنکه با بازیگرانی که پیش از این همکاری داشتم، دوباره همراه شوم، وجود دارد. همچنین کارن همایونفر کارهای مربوط به موسیقی فیلم را انجام می‌دهد.»

او درباره دلیل ساخت موسیقی زودتر از پایان فیلمبردار، گفت: «موسیقی بخش مهمی از این کار است و به این دلیل زودتر ساخت آن آغاز شده است.» سجادی در پاسخ به این پرسش که آیا فیلم او موزیکال خواهد بود پاسخ داد: «به نوعی می‌توان گفت فیلم موزیکال است. کار خیلی متکی به موسیقی است و ترانه‌هایی در آن وجود خواهد داشت.»

به نظر می‌رسد همین بخش موجب ایجاد تفاوت بین فیلم جدید سجادی و کارهای قبلی‌اش باشد.

سجادی در هفت سالی که امکان ساخت فیلم سینمایی به دست نیارود در زمینه نقاشی فعالیت می‌کرد، او تاکید کرد از این تجربیات در فیلم جدیدش بهره خواهد بود. این کارگردان فیلم تازه خود را کاری با طروات دانست که البته هنوز ارائه‌اش به جشنواره سی و دوم قطعی نیست.

سال گذشته فیلم «سیاوشان» سجادی، در بخش نوعی تجربه جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم یک اثر سینمایی نبود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد حسین ورشوساز IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
    2 1
    با سلام بسیار خوشحال شدم من کارهای آقای سجادی را دوست دارم و بی صبرانه منتظر این کارشون هستم