ایرنا نوشت:

«علی اکبر صالحی» رییس سازمان انرژی اتمی با بیان این که مذاکرات هسته ای میان ایران و گروه 1+5، «مذاکرات سختی» است، گفت: انتظار ما این است که مذاکرات وین 6 به نتیجه برسد.

معاون رییس جمهوری در حاشیه مراسم گرامیداشت آیت الله محمد محمدی گیلانی درباره ارزیابی وی از حضور وزرای خارجه 1+5 در این دور از مذاکرات در وین گفت: جمهوری اسلامی ایران حرف منطقی دارد و انعطاف لازم را هم از خود نشان داده است و اگر این مذاکرات به نتیجه نرسد، مسوول شکست آن طرف مقابل است.

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 364852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آتنا A1 ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    15 3
    چرا اینقدر میگید طرف مقابل مقصره به خدا اگه مذاکرات شکست بخوره فقط ماییم که ضرر می کنیم طرف غربی و روسیه و چین باز هم تحریما رو ادامه میدن و از تحریما سود میبرن.
  • محمود IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    4 3
    همکارم تعریف میکرد که30سال پیش ما یک تلویزیون دست دوم خریدیم و برای خرید انتن دیگه پولی برای ما نموند .ان را با چند تکه سیم برق به انتن همسایه وصل کردم . ازان به بعد تا بچه ها تو کوچه با م دعوا میکردن سریع بچه های همسایه یا خانم همسایه میرفت پشت بام و سیم مارا قطع میکرد و چند روزی بدون تلویزیون میموندیم تا بچه ها میرفتن رابطه برقرار میکردن و دوباره سیم را وصل میکردیم . تا اینکه یه روز دیم بچه همسایه به بچه من فحش میده و بچه من ازترس اینکه سیم را قطع نکنند چیزی نمیگه خودم رفتم سیم را قطع کردم و اومدم یک حلب از مغازه گرفتم و توش را پرکردم با خاک و سنگ واب بستم روش و یک تکه چوب گذاشتم وسطش و یک در قابلمه هم بامیخ زدم و سیم راوصل کردم وشد انتن . الان هم یادگاری تو انباری نگهش داشتم
  • قلاف IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    0 3
    خواهشا بزارید جتاب ظریف کارشون رو بکنند ایشون بلدند چیکار کنند