کمال تبریزی برای ساخت مجموعه «ابله» در شبکه نمایش خانگی از معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی موافقت دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شورای صدور پروانه ساخت فیلم‌های ویدئویی برای دو فیلمنامه پروانه صادر کرد. شورای صدور پروانه ساخت فیلم‌های ویدئویی در جلسه 15 تير خود که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، برای ساخت فیلمنامه‌های «رفيق راه» به تهيه‌كنندگي قاسم منصور آبادي و كارگرداني محمود شريفي و «جاده شهريار»  به تهيه‌كنندگي و كار گرداني وحيد قاضي سعيد پروانه صادر کرد.

همچنين دراين جلسه با نظر شورا براي ساخت مجموعه «ابله» به تهيه‌كنندگي محمد مسعود و كارگرداني كمال تبريزي و «مستطيل سبز» به تهيه‌كنندگي و كارگرداني سيدمنصور بني‌هاشمي موافقت اصولي شد. سریال «سرزمین کهن» تبریزی برای پخش از صداوسیما با مشکلاتی مواجه و در نهایت پخش آن متوقف شد.

معاونت ارزشيابي و نظارت سازمان سينمايي ، 11 فيلمنامه مصوب در اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مازندران را تاييد كرد.

با تاييد معاونت ارزشيابي و نظارت، براي فیلمنامه‌های: «غصه‌هاي نارنجي» به كارگرداني بهزاد خادمي و ولي نجفي، «كمي آنطرف‌تر» به کارگردانی نجمه شهبازي، «بهترين موضوع انشاء» به کارگردانی عليرضا شهبازي،  «سزه گلام» به کارگردانی حسين توسلي ساروي، «حس مشترك» به کارگردانی علي عليجان‌زاده، «بغض گلويم خنديد» به کارگردانی مهدي نصرالله‌زاده، «شير دوشان» به کارگردانی مريم رزاقي، «صبح روز بعد» به کارگردانی علي‌اكبر كاركن، «بادبادك آبي» به کارگردانی زهره ستوده، «اشك شهر» به کارگردانی ميثم جوانمرد ذبيحي و «پنج» به کارگردانی سيدمحمد حسيني، در استان مازندران پروانه ساخت صادر شد.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 364272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =