سرمربی آلمان می گوید این جام جهانی را نمی شود صرفا با ارائه فوتبال زیبا برد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛آلمان امشب در نیمه نهایی جام جهانی به مصاف برزیل می رود، دیداری که تکلیف تیم صعود کننده به فینال را مشخص خواهد کرد. یواخیم لو، مربی ژرمن هت در آستانه این دیدار حساس در مورد سبک بازی حریف حرف زده. از نظر او این نسل برزیل دیگر آن سبک سنتی فوتبال که به «ژوگو بونیتو» معروف بود را پیاده نمی کند و بیشتر روی ارائه بازی قدرتمند و دفاعی تأکید دارد: «از فوتبال سنتی برزیل، آن سبک هنری معروف که همه دنیا می شناختندش دیگر چیز زیادی باقی نمانده. هیچ شکی نیست که این تیم هنوز هم  بازیکنان تکنیکی اش دارد اما الان بیشتر فوتبال فیزیکی و متکی به قدرت بدنی را ارائه می دهد. آن ها سعی می کنند حملات حریف هایشان را خراب کنند و از همانجا خودشان ضدحمله شکل بدهند.»

داوری

یکی از دغدغه های مربی آلمانی در مورد بازی با برزیل، موضوع داوری است. او امیدوار است که قضاوت های این بازی مثل بازی برزیل- کلمبیا نباشد و داورها برخورد جدی تری با خطاهای بازیکنان داشته باشند: «بازی برزیل و کلمبیا را دیدم. در این دیدار هر دو تیم بارها و بارها خطا کردند. خطاهایی که هدفشان خراب کردن بازی بود نه بدست آوردن توپ. آن ها فقط می خواستند در روند بازی  اختلال ایجاد کنند. امیدوارم داورها در این دیدار برخورد جدی تری در رابطه با مجازات ها داشته باشند.»  داوری دیدار کلمبیا- برزیل یکی از جنجالی ترین داوری ها از ابتدای جام بود. داور بارها در مواردی که خطای بازیکنان محرز بود از دادن کارت به بازیکنان امتناع می کرد و همین انتقادهای زیادی را برعلیه اش برانگیخت.

متحد تر می شوند

لو علاوه بر این در مورد غیبت  نیمار در بازی امشب هم حرف زد. ستاره 22 ساله برزیلی در بازی تیمش مقابل کلمبیا به شدت مصدوم شد و ادامه جام جهانی را از دست داد: «بازی جلوی برزیل بدون نیمار به مراتب سخت تر هم هست. هیچ شکی نیست که نیمار یک بازیکن با استعدادی باورنکردنی است اما هم تیمی های او در شرایطی که این بدشانسی را آورده اند متحد تر عمل خواهند کرد.»

مربی آلمانی علاوه بر این از فرصت استفاده کرد تا از تیمش در برابر انتقادها دفاع کند. خیلی ها از روش بازی آلمان در دیدارهای اخیرش ایراد گرفته و گفته اند که این تیم بیش از حد دفاعی کار می کند. لو در واکنش به این انتقادها گفت: «تا این جای کار هیچ تیمی خیلی درخشان ظاهر نشده. این جام جهانی را نمی شود صرفا با ارائه فوتبال زیبا برد.» 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 364226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منصور A1 ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    8 25
    آرژانتین قهرمانه
  • وحید A1 ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    21 5
    فقط آلمان....آرژانتینی 4تایی
  • ايمان EU ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 2
    شك نكنيد برزيل قهرمانه