دلار که روز یکشنبه در بازار آزاد قیمتی معادل 3083 تومان داشت در معاملات روز دوشنبه با 32 تومان افزایش قیمت به 3115 رسید.

دلار در معاملات روز دوشنبه به 3115 تومان رسید که حکایت از افزایش 32 تومانی آن نسبت به روز ماقبل خود دارد. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین نوسان قیمت طلا در بازاهای جهانی سبب شد تا قیمت سکه در معاملات روز دوشنبه با تغییر قیمتی جزیی همراه شود به طوریکه سکه تمام بهار آزادی با کاهش قیمت 2 هزار تومانی به 950 هزار تومان رسید.

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم  947 هزار تومان فروش رفت ونیم سکه بهار آزادی با قیمتی معادل 477 هزار تومان فروخته شد.

همچنین ربع سکه بهار آزادی  267 هزار تومان معامله شد.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 364096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • yas IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
    107 2
    این بالا و پائین امدن دلار کاری به نتایج15نداره همش سیاسیه کسایی هستن تو نظام که دوست ندارن قیمتا پائین بیاد و در واقع دوست دارن بالا هم بره تا به داریاشون اضافه بشه تا کی ما مردم عادی باید جوره شمارو بکشیم
    • یک ایرانی IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
      15 58
      منظورتون از نظام دولت محترمه که رییس بانک مرکزیش صراحتا با پایین اومدن دلار مخالفت کرد؟ همین دولت اعتدال گرای راستگویان رو عرض میکنم
  • بی نام A1 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    0 0
    دلار پایین نیا بالا برو
  • س ع IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    جیکر صدا و سیما هم میفهمد که برخی دوستانی که ناراحتند منظور شان این است که پول نفت را به اندکی افراد باقیمت پایین بدهند تا پورشه وارد کنند و به دو تا چند برابر قیمت در بازار بفروشند . نرخ ارز با رعایت مصالح و منافع ملت باید تغییر کند و تا زمانی که تورم کاهش نیابد کاهش ارز ملی میسر نخواهدشد . تاآن زمان باید بازار قیمت ارز را تعیین کند . ارز حاصل از صادرات و فروش نفت هم به نفع منافع ملت از طریق دولت با نرخ منطقی و متعادل هزینه گردد . واردات پورشه و بنز و امثالهم با نرخ 3500 تومان ورود دارو و تجهیزات پزشگی ونان و رزق مردم با نرخ دولتی لطفا دولت و نظام را برای منافع شخصی خود زیر سئوال نبرید .