شهروندان پایتخت در روزهای گرم تابستان که مصادف با ایام ماه مبارک رمضان شده است استقبال بسیار زیادی از برنامه های فرهنگی،اجتماعی و ورزشی برج میلاد تهران کرده و در 5 روز اول نخست این جشنواره بیش از 20 هزار نفر از جشنواره رمضانی یادمان ملی ایرانیان بازدید کرده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، جشنوراه رمضانی برج میلاد تهران از هفتم تیرماه تیرماه در بلندترین برج کشور آغاز شده است و تا 11 تیرماه و تنها با گذشت 5 روز از جشنواره 23 هزار و 614 از آن بازدید کرده اند.

استقبال شهروندان به گونه ای بوده که تعداد بسیار زیادی از این شهروندان به همراه خانواده هایشان تا پاسی از شب در یادمان ملی ایرانیان حضور دارند و از شادی های حلال که در غالب برنامه های مختلف اجرا می شود استفاده می کنند.

نکته قابل توجه آن است که بسیاری از شهروندان حتی تلاش می کنندلحظه افطار را در برج میلاد بوده تا فرصت بیشتری در استفاده از برنامه های متنوع جشنواره رمضان داشته باشند.

برج میلاد تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعن ۱۸ تا ۲ بامداد میزبان مسافران،گردشگران و شهروندان پایتخت است.

هر شب 100 کودک یتیم افطار مهمان برج میلاد هستند

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و جشن ویژه این ماه با عنوان"شادی های حلال" برج میلاد هر شب سفره افطاری برای 100 کودک یتیم در یادمان ملی ایرانیان پهن می شود.

جشنواره رمضان برج میلاد تهران ویژه برنامه های متنوعی اعم از فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی را برای مخاطبان و شهروندان پایتخت در نظر گرفته است.

یکی از بخش های ویژه‌ که در جشنواره رمضان مورد استقبال خیرین قرار گرفته است، اطعام ایتام تهرانی است. بگونه ای که خیرین هرشب ساعت ۲۰ میزبان 100 کودک یتیم در رستوران سنتی یادمان ملی ایران هستند و پس از افطار از برج میلاد تهران و امکانات و برنامه های مختلف آن بصورت رایگان بازدید می کنند.

جشن رمضان برج میلاد تهران که از ابتدای تیر ماه و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان کار خود را شروع کرده است در روزهای ابتدایی خود مورد استقبال بسیاری از شهروندان قرار گرقته است

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    3 0
    خدا به خیرین پول با برکت اهدا نماید
  • بی نام IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    1 0
    فقط ماه رمضان ما یتیم داریم که نیازمند غذا هستند؟ اگر واقعا تظاهر نمیکنیم همه کسانی که توان مالی دارند باید در تمام مدت سال از افراد کم بضاعت و بی بضاعت دستگیری کنند خیلی ها برای ازدواج فرزندانشان مخارج مختصر برای جهاز دم دستی ندارند برای یک جشن ساده یا پول پیش خانه اگر واقعا اسممان مسلمان است همه سال باید به فکر هموطنانمام باشیم اما مکتاسفانه فقط در ماه رمضان همه خوب میشوند و خیر البته خیلی ها هستند که در ماه های دیگر هم کمک میکنند اما باز هم کم هست و این کمک ها نباید فقط شامل ماه مبارک رمضان باشد.
  • بی نام IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    1 0
    کودکان هم مگر روزه میگیرند که بخواهید بهشان افطاری بدهید؟
    • سعید IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
      0 1
      خیلی مسخره بود این سوال