۰ نفر
۱۳ تیر ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۴

حملات گروه تروریستی داعش به عراق و همزمانی آن با مسابقات جام جهانی فوتبال، موضوع جلد جدیدترین شماره ماهنامه خط خطی است.

به  گزارش خبرآنلاین، شماره سی و هفتم ماهنامه کارتون و طنز «خط‌خطی» منتشر شد. مدیرمسئول خط‌خطی در سرخط این شماره با اشاره به اقدامات تروریستی گروه داعش در خاورمیانه نوشته است: «انگار مرکز همه اتفاقات، خاورمیانه است! بنابراین هر اتفاقی در دنیا بفتد، هسته‌اش همین‌جاست. یعنی اگر آن سر دنیا برجی بترکد، می‌اندازند گردن خاورمیانه! انگار ما بیکاریم! در حالی‌که خود ما برای خود ما بسیم و کافیست کمی به حال خودمان رهایمان کنند به صورت خودجوش، نسلمان را منقرض می‌کنیم!»

سردبیر خط‌خطی نیز در ته‌خط این شماره خبر از سامانه اشتراکی داده که معاونت مطبوعاتی از این ماه برای حمایت از مطبوعات و مخاطبانش و ترویج فرهنگ مطالعه ایجاد کرده است. این سامانه، کار را برای بسیاری از مخاطبان که می‌خواهند در زمان مناسب به مجله، دسترسی پیدا کنند، هموار می‌کند.

‌

«به دلواپس، حرجی نیست، هدف، سیبل مقابل، سکوت، رمز عافیت، آغاز رسمی فعالیت حزب خران، ورزش سرطان‌زا، عشق باید «حقیقی» باشه، فضل‌های پسری که پدرش فاضل بود، روحیه‌بخشی به فوتبالیست‌ها، یک اصفهانی در برزیل، ویدئوچک، ما دلواپس اما سربلندیم» از جمله مطالب این شماره است.


ماهنامه خط خطی به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی کیارش زندی و  سردبیری امین مویدی در۷۲ صفحه تمام‌رنگی به قیمت 4هزار تومان منتشر می شود که می توانید از روزنامه‌فروشی‌های سراسر کشور تهیه کنید.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    54 0
    قشنگ بود اما تلخ
  • بی نام A1 ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    5 19
    هرهرهر مرم ازخنده
  • بی نام IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
    6 4
    دست پرورده غرب همینه دیگه